...

Big Brother S10E04 PoV Comp, Veto Meeting, Week 1

PREVIOUSLY ON BIIIIIG BROTHER!

Po wejściu do gry i eksmisji Katry, Ika została pierwszym HoH, który władzę będzie sprawować przez cały tydzień.
Liwaj po raz kolejny pokłóciła się z osobami, które mogą ją nominować. Sojusze powstawały jak grzyby po deszczu.
2nd Chances powoli odnajdowali się w grze. Ika zmieniała cale co parę godzin. Greg próbował kontrolować
wszystko co się da, przez co on razem z Liwaj znaleźli się na radarze paru osób. Ostatecznie na ceremonii nominacji
Ika nominowała Lukasa i Jonka, podczas gdy dom wycelował w…Olkę

TONIGHT

Kto wygra pierwsze zadanie o Veto w sezonie?
I czy Veto zostanie użyte do uratowania nominowanych?

IT ALL HAPPENS NOW.
ON BIG BROTHER!

Ika:  ona jest kryminalistka i to widać niestety….

DAY 4

Ika: Lukas- Zero odzewu nic nigdzie na serwerze tez nie duch w domu po prostu
Ika: Jonek- Rozumiem ze jestes na wakacjach ale chociaz jakies hejka co tam z wakacji bym poleciła 💋

Ika: Czas poznać wyniki nominacji domu

Olka
9 głosów
Jesteś nominowana do opuszczenia domu Wielkiego Brata
Karo
1 głos
ALE…
@Karo osiągnęła najgorszy wynik w zadaniu. Wiązała się z tym kara, która miała trzy określone warunki.
Jeżeli Aga otrzymałaby nominacje od każdego z uczestników otrzymałaby immunitet na trzy kolejne tygodnie gry.
Tak się nie stało.
Jeżeli nie otrzymałaby żadnej nominacji – nie czekałyby na nią żadne konsekwencje.
Ale otrzymała jedną nominację, co wiąże się z karą o nazwie Eternal Punishment.
Przez najbliższe trzy tygodnie Aga będzie musiała podjąć decyzję co jest dla niej ważniejsze
Możliwość zdobycia władzy w zadaniach czy nie bycie nominowaną
Jeżeli Aga zdecyduje, że nie chce brać udziału w zadaniach – nie będzie nominowana, ale nie będzie mogła uratować się vetem
Natomiast jeżeli Aga zdecyduje, że chce wziąć udział w zadaniu – będzie automatycznie nominowana do opuszczenia gry i jedynie Veto będzie mogło ją uratować.

Ika: Ta ceremonia nominacji została zakończona.

Jade: nudne te nominacje :C jeszcze trzeba dwa tygodnie poczekać żeby kogoś ciekawego nominowali

Chemical: Jezu, już na samym starcie nie mam pojęcia co się dzieje w tej grze I mean, jakby dlaczego ktoś ma mieć jakieś przywileje? xD ale no dobra Czuję, że jest tu dużo no-name’ów którzy nie angażują się at all no chyba, że oni wszyscy mają między sobą już jakieś sojusze i porobiły się grupki ale nie mam pojęcia generalnie to staram się być aktywna i to chyba popłaca. Pogoda mi sprzyja bo się nie chce wychodzić nigdzie i miło jest bardzo tylko i wyłącznie siedzieć sobie przy komputerze i gadać i chyba w to zamierzam iść w najbliższym czasie i na razie staram się robić wrażenie osoby bardzo pogodnej, rozmownej i towarzyskiej i chyba taka jest naprawdę moja natura. jestem w sumie bardzo wdzięczna za tą grę i jest fajnie 🙂

Chemical:myślę, że założyłam już jakieś tutaj fajne znajomości nowe i dzięki temu można się tu czuć miło, fajnie i komfortowo czekam co przyniesie mi dalej gra no i jestem bardzo w sumie dumna z mojego wyniku w robieniu kółka 😂 to tak na marginesie xd jeśli chodzi o nominacje no to już wszystko było w temacie

Laevia: Wygrałam zadanie z narysowaniem jakiegoś okręgu. Czy się cieszę? Nie wiem. Czy było mi to potrzebne? Chyba nie. Ale ok, doceniam. Dałam z siebie wszystko. 🙂 🙂 🙂 Myślę, że dzisiejsze nominacje były do przewidzenia.

Laevia:  Chociaż po cichu myślałam, że może Ika poddymi trochę. Jednak nie ma co się wychylać już na samym początku, w szczególności, że jest kilku graczy, którzy nie są aż tak bardzo zaangażowani w grę jak pozostali.

Lukas: Nominacji się w sumie spodziewałem Ale byłem na urlopie, a jednak nie spodziewałem się że aż tyle czasu trzeba spędzać w telefonie podczas trwania tej edycji Nominacją się w sumie nie przejąłem

Lukas: Nie chce mi się za bardzo pisać nawet z tymi ludźmi xd Mimo że wiele z nich to sympatyczne osoby To chyba jednak już po takim czasie nie umiem się odnaleźć w wirtualnych survach/bb itd Szczerze to nawet wolałbym żeby Jonek został Lubię go I pamiętam że lubiłem jak jeszcze grałem Także trzymam za niego kciuki

Lukas: Nie będę się poddawał hahah Ale po prostu jakbym miał kogoś wybrać po swojej eliminacji To chciałbym żeby wygrał Jonek

Lukas: Jeszcze w sumie nie ogarniam discorda za bardzo, bo długo z niego nie korzystałem

Ślepaki
Anty-szczepionkowiec
bardzo ładnie wyszło ^^
i miałam rację z bezsensem głosowania na lukasa ;D

Frosty
a i tak dostał 10 głosów.. xd

Anty-szczepionkowiec
nie ode mnie xd
git, super poszło, jesteśy wszyscy bezpieczni
❤️

Frosty
yes ❤️

Mordercze Pchełki
fixu
MAMY TO LIWAJ TOP 19
zastanawiam sie po co adze veto do ratowania sie skoro nie bedzie mogla byc nominowana
o juz rozumiem

Anty-szczepionkowiec
bo będzie z automatu nominowana
albo może mieć immunitet ale bez szans na hoha
wybór jest oczywisty xd

Meciek Willis
nie ma
zadnego
immunitetu xd

Anty-szczepionkowiec
napisane że nie będzie nominowana

Zabiegani ale zgrani
Anty-szczepionkowiec
woooooow
to było nie do zdobycia
nawet na Lucasa głosowała tylko połowa osób

Hoppie
To kto jest koniec końców nominowany?

Anty-szczepionkowiec
Lucas, Jonek i Olka

Greg
Olka, Luka si Jonek

2nd Place
Dziwny ten twist
A nominacje dla nas okej

Greg
No nominacje niż zaskakującego tak naprawde

Anty-szczepionkowiec
tak
pytanie teraz kogo z tej trójki?
ale to jeszcze się może zmienić, co? z tym vetem?

Greg
No ta
ALe jak oni są nieobecni
To czy bedzie wogole zadanie o to veto
No nie wiem tak naprawde to ktokolwiek z nich odpadnie nic to nie zmieni

Anty-szczepionkowiec
dopiero w poniedziałek jest, może wrócą

Karo
Jay myślę co zrobię
Ale mam dylemat

Anty-szczepionkowiec
noo ciężka decyzja
ja bym chyba przesiedziała zadania i liczyła na to że mnie nie nominują ;D

Karo
I tak będę nominowana przez 3 tyg
Jak wejdę do zadań
Więc chyba ta druga opcja
Jest lepsza
Licząc że hoh mnie nie nominuje

Anty-szczepionkowiec
nom

Karo
Tylko ciekawe jak inni to odbiorą
Muszę pomyśleć

Anty-szczepionkowiec
myślę że wszyscy Ci współczują xd

Karo
Hshhahha
Kłopoty to moja specjalność ahhaayaga
Nie ma co współczuć ja się śmieję haahhah

Frosy, Liwaj, Jade, Laevia

Laevia
co byście wybrali?

Jade
brak nominacji

Anty-szczepionkowiec
masakra
ale też brak nominacji

Frosty
Też brak nominacji

Anty-szczepionkowie
brzmi jak samo dobre
tylko hoha by nie można było zdobyć co?

Frosty
tak

Laevia
No właśnie, czy to dalej kara czy nagroda?

Anty-szczepionkowie
mała strata

Laevia
3 tygodnie bedzie bezpieczna

Anty-szczepionkowiec
zwłaszcza jak nas tyle jest na początku że słabe szanse wygranej

Frosty
No imho skoro tyle ludzi
to ciężej wygrać
HoHa

Anty-szczepionkowi
zwłaszcza, że to “kara” dla osoby któej najgorzej poszło w zadaniu xd

Jade
generalnie
ja jestem zdania, że przy tylu ludziach nie opłaca się wystawiać na świecznik i wygrywać hoha
i tak nominowani są ludzie, którzy nie ogarniają

Laevia
No ciekawe, jak ona to ogarnie. 😄 Ale szczerze? Tak myślałam, że któraś z mamusiek naszych nie ogarneła zrobienia screena. 😄

Anty-szczepionkowiec
hahahah
ja swoją nauczyłam
….już z 10 razy
…. i nie umie
xd
ale umie wysłać maila z załącznikiem!
ale tylko z jednym naraz

Jade
zazdro
moja mama nie umie sobie budzika ustawić
ani przeczytać smsa

Anty-szczepionkowiec
to ile ma 70 lat

Jade
60
ojciec 64
jestem z lekka późną wpadką xD

Anty-szczepionkowiec
;D
no ale telefon powinni umieć obsłużyć, jak mieli 40 lat jakoś to już były wszędzie dostępne

Jade
ojciec umie
mama po prostu jest na bakier z technologią
wychowana na typowej PRLowskiej wsi
jeden samochód na całą wieś
itp
dlatego staram się być cierpliwy i jej wszystko próbować wytlumaczyć ale zdaje sobie sprawe, że niektórych rzeczy zwyczajnie nie zrozumie

 

Segment pytań Mećka

PYTANIA 1. Komu na ten moment ufasz najbardziej i dlaczego? 2. Kogo z nominowanych najmniej chcesz uratować przed eliminacją? 3. Kto na tę chwilę jest na twoim celowniku?

Olka: . Raczej Newt i New York najwiecej pisalismy i chciałabym mieć z nimi sojusz w przyszłości
2. Każdy oprócz mnie, dosłownie obaj nominowani są mi obojętni
3. Lukas

Olka: wiem ze Newt i New York tez go maja za cel, w sensie lukasa
A to mój jedyni
Jedyni moi… prawie sojusznicy 😭

Newt: . Chyba Lukasa? Z Carmellą mam jakiś kontakt (nie powiem, że dobry, ale jest!), a co do Jonka przynajmniej słyszałam jakieś wytłumaczenie braku aktywności. Lukas jest takim największym no-namem tej edycji dla mnie jak na razie

Newt: To chyba najcięższe pytanie ze wszystkich XD Myślę i myślę, ale na tę chwilę nie mam żadnego konkretnego nicku. Na pewno chcę się dowiedzieć kim były te 3 osoby, które mnie nominowały, ale na tę chwilę myślę, że to mogło być niekoniecznie z jakiejś rzeczywistej chęci wyeliminowania konkretnie mnie a też z tego, że dopiero dzisiaj odzywam się do kilku ostatnich osób, z którymi jeszcze nie rozmawiałam

Greg: Komu ufam najbardziej? Odpowiedz jest oczywista. Ufam tylko i wyłącznie sobie. Każda informacja przekazana mi od drugiej osoby, jest dla mnie tylko domysłem, który musze zweryfikować. Jeżeli jednak pytacie, kto jest w tej chwili najbardziej użyteczny to jest to Aga. Jest bardzo głupiutka i nie ogarnia chyba za bardzo co sie dzieje. Plus przegrała zadanie polegające na rysowaniu koła. KOŁA. Najlepsze jest to, że uważam iż ufa mi ona bez granicznie, miałem plan dzisiaj sprawdzić jak bardzo mi ufa przy użyciu voida ale przespałem okazje. Jednak się tym nie martwie. Co się odwlecze to nie uciecze. A ja narazie nie mam zamiaru wyrzucać moich narzędzi. Co do nominowanych to mało mnie obchodzi kto odpadnie, każdy jest dla mnie obojętny. Jednak nie są oni bez użytku. Ta dwójka, która pierwsza się do mnie odezwie będzie bezpieczna. Przynajmniej narazie. A kogo mam na celowniku, to nie wiem w sumie. Nie myślę o takich rzeczach jeśli nie mogę, wyprowadzić skutecznego ataku, jeżeli ktoś z moich sojuszników, którym wiem, że moge manipulować wygra HOH, to wtedy będę kombinował. Narazie czekam, obserwuje oraz szukam godnego mnie przeciwnika, gdy tylko taki się znajdzie, wtedy rozpocznie się zabawa.

Patrycja: 1. Greg, jedyna osoba z którą cały czas mam kontakt. 2 to się co chwile według mnie zmienia 3. Na tą chwile jest zdecydowanie liwaj ☺️

Chemical: 1. Na ten moment najbardziej ufam… chyba Liwaj. I chyba to oczywiste xD jakby, sprawdźcie sobie nazwę naszego sojuszu! to są solidne titroplery. takie plecy że hej xddddddddd

Liwaj: fixu i hoppie, bardziej fixu, powiedział mi o bardzo ważnym sojuszu. ja mu nie powiedziałam o zabiegani-ale-zgrani, ale ja to nikomu nie ufam tak na 100%, dlatego nikomu nie mówię wszystkiego. ale ufam że fixu mówi mi odpowiednio dużo – pewnie też nie wsyzstko 2. jonka 3. nikt specjalny, wszyscy spoko. nawet Ika jest ok na razie wywalajmy duchy jak grzeczni survovicze

Ika: 1. Ufam najbardziej NY chyba nie wiem po prostu czuje ze raczej by nie wygadal to co mu powiem XD tak jak niektorzy w tym domu 2. Najmniej z nominonowanych lubie no chyba lukasa bo nic a nic nie pwoiedział jonek jest na vacation a ola jest cos tam aktywna w domu 3. Najbardziej na moim celowniku jest patrycja bo tez ledwo żyje tak jak reszta XD hihihi ale po za tym to mysle ze można sie troche bać osób typu jade i fixu bo oni sie wydaja w miare threat ale to raczej na potem potem jak narazie nie mozna jakis wielkich ruchów robić

Sunlight: Najbardziej ufam Hoppie i Michiemu bo z nimi mi się najlepiej pisze i czuję, że im mogę zaufać najbardziej. 2. Każdego xd mi tam pasuje, że tacy są nominowani i ważne, że nikt z osób, z którymi dużo pisze 3. Yyy praktycznie nikt ale co przyniesie czas? Zobaczymy

Hoppie: 1 Zdecydowanie Liwaj. Wydaje mi się, że jest szczera i godna zaufania, fajnie się z nią rozmawia i co najważniejsze powiedziała o sojuszu, o którym wcale nie musiała mówić 2 Najmniej chcę uratować Olke, chciałam do niej fajnie i kulturalnie zagadać, a w zamian dostałam suchą gadkę o wakacjach. 3 Nie mam zbytnio takiej osoby, może Patrycja z którą słabo mi się rozmawia, albo Ika, która wydaje się być strasznie sztuczna co mi się nie podoba bardzo

Aga: 1Najbardziej ufam Gregowi nie wiem czemu ,ale od samego początku wzbudził we mnie sympatię i poczułam ,że mogę mu zaufać ,ale też to może być gra Jak to się mówi do końca nie można nikomu ufać i mieć oczy otwarte ,ale najbardziej jemu !!Wiadomo to tylko na ten moment! 2 hmmm szczerze to Jonka nie zdążyłam go poznać bo jest na tych wakacjach więc dałabym mu szansę na grę dalszą 3 Na te chwilę to nie mam ogolnie oosby która bym chciała wyleminowac ,ale wiem ,że Ika może być dużym zagrożeńiem w grze więc jak bym miała na ten moment wybrać pozbyła bym się jej na kolejnej eliminacji

Finito: Cieżko powiedzieć komu ufam najbardziej. Wydaje mi się że z większością mam względnie przyzwoity kontakt, nikt mi się nie naraził. Gdybym musiał z nożem na gardle wskazać 1 osobę – to chyba Chemical. Fajnie mi się z nią wczoraj gadało, okazało się nawet że pewnie nawet ze 2 razy w życiu widzieliśmy się irl przy okazji okołonightwoodowych wydarzeń, choć że to było w większej grupie to już nie pamiętamy detali. Tak czy siak, Chemical ufam. 2

Finito Wszyscy nominowani są mi jednakowo obojęni, nie mam nikogo kogo szczególnie chciałbym uratować ani też szczególnie wywalić. Póki co taki trochę rzut monetą. Reszka Lucas, orzeł Olka, kant Jonek.

Fixu: najbardziej ufam liwaj, w zgloszeniu napisalem ze dobrze byloby znalezc osobe z ktora nawzajem bedziemy dla siebie najwazniejsi i wszystko idzie dobrym w kierunku by byla to wlasnie ona, po prostu mamy wspolny vibe i jak na razie jest dla mnie zdecydowanie najistotniejsza postacia w domu, mam nadzieje ze to tylko poczatek naszej wspolpracy 2

Fixu:  nie mialem jeszcze przyjemnosci rozmawiac z jonkiem wiec nie wiem jak to z nim jest aczkolwiek nie liczac go – majac do wyboru tylko olke i lukasa, wolalbym uratowac lukasa bo naleze do nielicznego (lub jednoosobowego?) grona osob ktore mialy z nim okazje popisac i wydaje sie bardzo mily, w sumie do olki tez nic nie mam ale lukas zrobil na mnie lepsze wrazenie

Jade:  Najbliższy sojusz mam z Liwaj. Najlepiej się z nią dogaduje, chociaż też ona mi coś podejrzanie dużo słodzi, a to zawsze jest trochę sus. Myślę, że jednak to z nią wiążę swoje plany na dalszą gre. 2

Jade:  Carmelia i Lukas są dla mnie totalnie na równi. Nie zamieniłem z nimi słowa i szczerze ziębi mnie, które z nich odpadnie w tym tygodniu. Zdecydowanie nie chce żeby to jonek odpadł z racji tego, że wrócił do gry. Uważam, że to dobry moment, aby otwarcie podać mu pomocną dłoń, zaskarbić sobie jego zaufanie. Tak też w tym momencie robię.

Jade:   Nie wiem co do końca chodzi po głowie Iki. Mam wrażenie, że można się po niej wszystkiego spodziewać – a takich ludzi w grze nie chcę. Jeśli natomiast chodzi o zagrożenia w zadaniach to obawiam się jedynie Finito. Później zacznie być groźny.

Frosty: Póki co ciężko mi ufać komukolwiek tak w 100% czy nawet i 75%, ale największe punkty zaufania na ten moment mam wokół Liwaj oraz Hoppie. Pozostałe osoby albo sobie nagrabiły wczoraj jak Sunlight, albo nie ufam im za grosz (duo Greg + fixu, którego to Grzegorz nominował w czwartek). Wokół innych będzie budowania zaufania… szczególnie Laevii oraz jeremiaha, który może mieć coś do mnie po Totem Pole’u… 💔|

Frosty: Na aktualny moment najbardziej liczę na eliminację Olki, gdyż podobno do części osób odezwała się. Mnie w tym pominęła, ale daje jej szanse zrehabilitowania się, skoro jest nominowana (o ile ktoś jej nie uratuje vetem). W przeciwnym razie dostanie ode mnie solidnego minusa…

Frosty:  Tak jak wyżej wspominałem na celowniku póki co Olka oraz jako taki zastępczy target to druga osoba, która dostała mój głos wczoraj – Patrycja… od początku unika mnie, dostała jeszcze mniej głosów od Olki bo tylko 6… po domu też ani trochę jej nie słychać…
Dodatkowo muszę baczniej uważać na to co piszę w chmielowych i royal flush… bo Sunlight i najpewniej nie tylko on sprzedaje innym info z prędkością światła i jest jeszcze gorszą 60 sioną niż ja w przypadku swojego incydentu z Gregiem, który wspominał mi o Newt i jej nominacji… 🤡

 

DAY 5

Notatki Liwaj

Liwaj: lukas 10 – jade, aga, mamuna, greg, luk
jonek 5 – jade
pati 6 – liwaj, hoppie, fixu, laevia, frosty, chemical – i te osoby są godne zaufania
olka 9 – liwaj, hoppie, fixu, laevia, frosty, greg, aga, luk
mamuna 1 –
newt 3 – mamuna
sunlight 2 –
liwaj 1 – JAKAŚ KURWA
karo 1 – może ta sama osoba co wyżej?
tak glosowali

Liwaj: greg, sunligh, frosty, fixu mają sojusz
greg, liwaj, aga, mamuna, hoppie, luk mają sojusz
więc greg sobie zrobił sojusz z całym pierwszym składem xd
i ma patrycję w +1
wiedzą o tym

Liwaj: mam zamiar  posiadać te wiedze i wykorzystać w odpowiednim momencie. poczekam na pewno aż gregowi się skończą nowi gracze do wywalania a nie dam mu wyrzucić Chemical, Finito, Laevii więc już niedługo ;p

Liwaj: no i trzeba też wybadać który z sojuszy traktuje bardziej poważnie – dopytam jutro fixu jak greg się udziela na ich sojuszu
dziś się udało, że oba sojusze, i ten trzeci z frosty i laevią, myśleli tak samo
zobaczymy co się stanie jak przyjdzie czas wywalania się nawzajem – będę pewnie wtedy lobbować grega że działa na 2 fronty
a ja sama jestem święta, bo to fixu jest w tym drugim sojuszu, a nie ja
ja nie działam na 2 fronty
aktualnie na 8

Liwaj: i w sumie wszystkie te chaty są w miarę szczere. zobaczymy jak zacznie się konflikt interesów xdddd ja ogólnie bym z każdym założyła
to wtedy mam wszystkie rozmowy w jednym miejscu
z niektórymi nie założę sojuszu, ale też przecież gadam strategicznie

Laevia poważnie wchodziła do gry

Laevia: Bardzo dobrze rozmawia mi się z Fixu. Trochę mi zdradził wczoraj jakie mogą być relacje między graczami. Widać, że bardzo mądrze podchodzi do gry i potrafi w to grać z głową.
Również Greg jest bardzo ciekawą osobą. Dużo dzisiaj przegadaliśmy przed nominacjami. Jest bardzo taki opanowany w emocjach (XD). Dzisiaj specjalnie przeleciałam od nowa całą rozmowę i nie użył, ani jednej emotki w żadnej z wypowiedzi. Ale pisze bardzo konkretnie, bez owijania w bawełnę. Bardzo lubię grę w krótką piłkę. Znacie? Bez zbędnych rozmów, same konkrety.

Laevia:  Z każdym z tej trójki nie miałam okazji porozmawiać, jednak widziałam, że Olka bywała dostępna i zostawiała polubienia pod różnymi wpisami na kanale głównym. A po drugie… z chłopakami się jednak lepiej gra później, niż z laskami. 😄

Laevia: Myślę, że te najbliższe dni poświęcę właśnie na to, żeby bardziej poznać ludzi i sobie bardziej ułożyć ich w jakiejś hierarchii. Póki co wszystkich traktuje na tym samym poziomie. Jeszcze nie poznałam ich na tyle, aby móc ocenić ich styl gry i czego można się po nich spodziewać na późniejszych etapach.

<Ika wychodzi z DR>

Ika: Hej wszyscy! Czas wybrać graczy do Power of Veto Competition!

<Ika staje na środku>

Ika: Tylko 6 osób bierze udział w zadaniu o Veto. Troje nominowanych <pokazuje na fotele> oraz trzy osoby wybrane drogą losową.

Ika: Nominowani proszę dołączcie do mnie na środku salonu <podchodzą Jonek, Lukas oraz Olka>. Jako HoH wyciągnę z woreczka trzy krążki z nickami osób, które wezmą udział w zadaniu.

*wkłada rękę i wyciąga pierwszy*

Obraz

*wkłada rękę i wyciąga drugi*

Obraz

*wkłada rękę i wyciąga trzeci*

Obraz

Ika: Big Brother nas poinformuje, gdy zadanie będzie miało się odbyć. Powodzenia.

Ika: Chemical forever in my heart always in my mind za to przerywanie wszystkich mzliwych ceremonii bo zaraz zostanie karnie nominowana i 9 votwo na nia za takie zachowanie…

Powstał nowy sojusz: Greg, NY, Finito,  Hoppie ale nic nie pisali, wiec zobaczmy co u innych.

Sunlight: nie mam ochoty na ten 5 osobowy sojusz XD za dużo…
Ten Greg robiący sojusz Hoppie – on – Finito – New York 😭 co on kombinuje

Hoppie: Super dzień mija, tym bardziej, że Finito wydaje się dobrym sojusznikiem i na pewno mam zamiar trwać w tym sojuszu

Finito Również nie mam nikogo, kogo chciałbym się obecnie pozbyć. Obecna trójka nominowanych za nieaktywność to chyba najlepsi kandydaci, kolejność dowolna Rozwija się moja siatka kontaktów. Poza fajnym dogadywaniem się z Chemical, Jadem, Agą czy Fixu, dostałem propozycję oficjalnego sojuszu z Apie, New Yorkiem i Gregiem. Chętnie na to przystałem, cała ta trójka zdaje się być mega przyjemna, ogarnięta, na pewno zapewni względne poczucie bezpieczeństwa na parę tygodni o ile nie wymyślicie dzikich twistów.

New York: W końcu czuć jakby gra się zaczynała. W nocy Hoppie do mnie napisała o sojusz wraz z nią, Gregiem i Finito. Nie byliby oni moim pierwszym wyborem na sojuszników, ale z jakiegoś powodu mnie w nim chcieli, więc miło. Ale moim #1 i tak jest Sunlight na ten moment, a plan ze stworzeniem sojuszu z Hoppie, Jadem i Fixu dalej jest w akcji. Dodatkowo Ika wspominała o większym sojuszu, tkóry Greg jej zaproponował i miała mnie gdzieś tam wcisnąć, więc to też mnie ciekawi.

New York:  Zabawne, że Greg podobno chciał wywalić try hardów, a teraz okazuje się, że on sam try harduje mocno xD Ma sojusz ze mną, a do tego inny sojusz ze Sunlightem, a jeszcze Ice coś proponował. Zaraz się okaże, że chłop ma sojusze z połową domu. I okej, można pomyśleć, że on tylko został tam dodany i po prostu jest w tylu sojuszach bo ludzie go lubią, ale on proponował sojusz Ice, i Hoppie mi powiedziała, że gadała o sojuszu z nim, więc jest dość duża szansa, że to on wychodzi z tym wszystkimi propozycjami do ludzi. Trzeba na niego uważać, bo myślę, że łatwo się te sojusze wydają do innych ludzi, a ja nie chcę być wtedy złapany w ogniu krzyżowym.

Chmielowe mroźne słońce

Sunlight
Na razie przed tym veto macie jakieś typy kogo najbardziej wyeliminować z tej trójki?

Hoppie
Totalnie nie, Jonek chyba odżył, ale Lucas nie koniecznie więc może on, ewentualnie Olka?

Frosty
Jonkowi imho dałbym szansę, skoro teraz odezwał się

Sunlight
Ja tak samo

Sunlight
Ktoś w ogóle pisał z Lukasem?

Sunlight
Kto może mnie o coś oskarżać grając na wszystkie fronty. Jak ja z połową mało pisałem?? XD

Sunlight: Nie pisałem jeszcze z Finito… czas do niego napisać xd z Jonkiem popisze jak wróci dziś a Lukas… on w ogóle żyje?

Sunlight: Dobra na sojuszu chmielowe mroźne słońce (moja piękna nazwa xd) ustalamy, że prawdopodobnie zagłosujemy na Lukasa… Hoppie ufam, lecz Frosty’emu? No nie do końca. Hoppie, np. powiedziałem o sojuszu ja – frosty – greg – fixu a ona się odwzajemniła i powiedziała o sojuszu ona – greg – finito – new york xd a czy Frosty jej powiedział coś? Nie, nie wiem co on myśli i co planuje i go się obawiam, Grega w sumie tak samo xd a co do Michiego aka NY muszę się przekonać, bo w końcu też mi nie powiedział o tym sojuszu 🥲

New Light

New York
Dobra trzeba dziś
założyć ten sojusz
z Hoppie, Jadem i Fixu
nie ma co dłużej zwlekać z tym

Sunlight
No w sumie

Sunlight
btw propo sojusz
powstał jeden w którym jestem xd
z gregiem frostym oraz fixu

New York —
Greg w chodzi w dużo sojuszu bo powstał też jeden w którym jestem ja, on, Finito i Hoppie, a Ika mi wspominała, że on też jej coś proponował i mówiła, że postara się go przekonać do dodania mnie do nich
ktoś chyba gra zbyt mocno zbyt szybko

Sunlight
ojojoj
trzeba na niego uważać

Sunlight
halo
kto mnie o cos oskarza

Sunlight: Pisze do NY o tym sojuszu co powstał, oby napisał mi o tym jego sojuszu z gregiem bo inaczej wyjdę z siebie i nie wiem co zrobię XD
OMG powiedział mi 😭💚 jeszcze coś dodał, że Greg planuje coś z Iką I can’t 😍 Michi lov u<3
Właśnie sobie zdałem sprawę, że nie powiedziałem mu o sojuszu moim z hoppie i frostym xd ale tego nie wiem czy mu powiem… wolę to trzymać w tajemnicy xd

Living Room

Hoppie
Hej hej wszystkim

Mamuna
Siemka
Jak tam nocka minęła?
Bawiliście się gdzieś,czy grzecznie w domku siedzieliście?

Hoppie
Dobrze noc minęła, ja w domu siedziałam i po prostu oglądałam jakiś tam koncert przeciwko wojnie

Mamuna
Czyli week na spokojnie
Taka resetacja przed jutrem😆

Karo
W domku wczoraj szybko zasnęłam bardzo ,właśnie kończę sprzątać w między czasie ziemniaki obieralam Jajeczko sadzone dziś mnie naszło jakoś 😁

Mamuna
Ja już rosołek jak co niedziela mam
Na drugie schabiki
Popołudniu idę odebrać auto od mechanika
Aż się wyć chce jak pomyślę ile kasy mam mu dac
A przede mną jeszcze elektryk
Tak to jest jak auto jeździ raz na miesiąc kole komina😆
Od 3 lat tak sobie stoi i stoi😆

Jonek
Siema, w końcu dotarłem i postaram się nadrobić zaległości 😉

Mamuna
Ogarnęłam trochę te moje kwadraty😆

Mamuna
Hejka
Miło Cię poznac

Frost
Hejka

Sunlight
Hejoo

Laevia
O witamy 😄

Jonek
Małe wytłumaczenie, przepraszam za brak aktywności, ale zadziałało prawo Marphego.” jeśli coś może pójść źle, to pójdzie źle”. Wiedziałem, że w momencie startu będę jeszcze na wakacjach ale liczyłem że uda mi się ogarnąć wszystko z telefonu, niestety mój telefon szlag trafił, a dokładnie ekran. Mam nadzieje że najgorsze już po za mną 😉

Mamuna
Ważne ,że już dołączyłeś i będziesz się z nami bawil
Powodzenia

Finito
Ooo, syn marnotrawny wrócił, cześć!

Patrycja
Hejkaa! 😃

Laevia
No niestety. Auto to skarbonka. 😄

Mamuna
Oj żebyś wiedział
Koszty czasami są ogromne

Karo
Hejka 😊nadrabiaj nadrabiaj 😁

Karo
Hejka

Jade
o, dzisiaj niedziela

Karo
A co myślałeś ,że ci dziś jest ?🤣

Jade
wczoraj cały czas chodzilem z przeświadczeniem, że jest niedziela

Mamuna
Ja dziś jak wstałam to myślałam,że poniedzialek😆
Ale to pewnie przez to że zazwyczaj bawię się w piatek😆

Obraz

WrednaMałpa napisał/a:
“Papież pedał dzieci jebał”

Malinowa Ala napisał/a:
“Gardzi się przede wszystkim tymi, którzy donoszą za darmo. Dla idei. Ze strachu. Ze złości i zawiści. Mówi sie ze: więcej niźli zdradą Judasz zasłużył na wzgardę tym, że zdradził tanio.”

Oburzony4293 napisał/a:
“anonimowość nie sprawia że możecie sobie pozwalać na brak kultury!”

Elżbieta1284 napisał/a:
“uzytkownik na f i s leca na wszystkie fronty”

Zły napisał/a:
“Sam* musisz być na wszystkich frontach skoro wiesz, że ktoś na nie leci”

JerzyNowak napisał/a:
“sam sie przyznajesz ze jestes nielojalny”

Towarzyski Józek napisał/a:
“Szukam ludzi do rankedów w Valorancie, rangi od s1 do maks p3”

Alinka88 napisał/a:
“Dobry tekst o papieżu, Jade.”

Tramwajarz napisał/a: “Sława Wielkiej Ukrainie”

Fixu
wtf co to za wpis chujowy, wiesz kto mogl go napisac?

 

Sunlight: CO KURWA?! ZOSTAWCIE MNIE W SPOKOJU!!!
Trzeba się dowiedzieć kto j est tą Elżbietą.
Fixu to brzmi sus…v

Fixu: swoja droga mam nadzieje ze ta osoba na the void piszaca ze osoba na f leci na wszystkie fronty nie miala na mysli mnie, w sensie raczej nie dalem nikomu powodow do takiego myslenia wiec obstawialbym ze to o frostym – tym bardziej ze wczoraj z liwaj odkrylismy ze ma juz co najmniej 2 sojusze z zupelnie roznymi osobami

Greg: Widzę, że ktoś chciał coś poddymić tak jak ja wczoraj Obraz Szkoda, że tej osobie zabrakło kohones, żeby podać całe nicki Chociaż jest tylko jedna osoba na S

Zbliżał się termin dylematu Agi

Hoppie: Mi to obojętne co Aga zrobi, ale widze, że ona bardzo się tym przejmuje i będzie chciała robić mocny socjal z HoH, tylko chyba nie bierze pod uwage tego, że większość osób raczej i tak ją nominuje, ze względu na to, że jest dla nich nieprzydatna. Wiadomo, nasz sojusz Zabiegani ale zgrani będzie mocno walczył w zadaniu, żeby ją uratować ale mnie osobiści zbytnio to nie obchodzi i nie będe się w zadaniu starać tylko po to, żeby ona miała pewność

Finito: Aga też mnie trochę bawi. Jej wczorajsza kara tworzyła najlepsze możliwości, gdyby albo miała nominacje od wszystkich albo od nikogo. Gdyby wtedy coś namieszała, poprosiła o glosy lub walczyła o ich brak, to bym szanował w opór. Tymczasem ona wybrała bardziej pasywną drogę pomiędzy. Meanwhile dziś pisze nagle i pyta co wybrać, udział w zadaniach i pewną nominacji czy brak i tego i tego.

Finito: Doradziłem jej to pierwsze, przy tylu osobach i tak są małe szanse na wygraną i sama Aga nie sprawia wrażenia jakby miała dominować w jakichkolwiek wyzwaniach, może poza ugotowaniem tradycyjnego, polskiego obiadu. Przepraszam, polsko-niemieckiego. Kluski śląskie by były tu więc idealne. No ale wracając, mówiła też, że wszyscy inni doradzali to samo co ja. Hm, nie wiem czy nie za późny ten kontakt i czy taki brak asertywności zrobi najlepsze wrażenie

Aga: Siedze i myślę co wybrać z tej kary i mam mieszane uczucia fakt większość uczestników mówi bym zrezygnowal zadan i nie będę miała pewnej nominacji ,że na moim miejscu to by wybrali .Myślę sama ,że chyba to najlepsza opcja zrezygnować niż być nominowana i liczyć na wygranie zadania przy tylu uczestnikach Ciężki wybór z tym mam ,ale coś muszę wybrać i chyba ważniejsze jest dla mnie nie być nominowana , ponieważ moze uda się moim sojusznika powalczyć w zadaniach i wygrac

Aga:  Pójdę chyba właśnie za radą Mamuny Grega Anty szczepionkowca Leavi Finita i zrezygnuję z tych zadań na ten czas i się zobaczy co będzie Także inni mi też podobnie radzą Ika jedynie mówi żeby nie zrezygnowala z zadań..

Aga:  Myślę ,dlatego ,że wie i czuję szansę ,żeby jakby była na moim miejscu miała by szansę wygrac w zadaniu a ja nie sądzę ,że mogłoby mi się udać Gdzie jest mala szansa na wygranie przy tylu osobach . ##Mam jeszcze czas wiec się zastanowie przez ten czas co będzie lepsze dla mnie i czy Wogole jakaś opcja jest lepsza Ciężko stwierdzić w sumie to tak na szybko od wczoraj Dopiero zaczynam rozkminiac cała ta karę i rozmawiam z innymi na ten temat sprawdzam co myśla….

Jade i jego plany

Jade: Mój plan na grę to rzecz jasna sojusz z Liwaj, nasza koalicja z Frostym i Laurą, ale poza tym potrzebuję czegoś na boku, w sytuacjach awaryjnych. Mam nieoficjalną umowę z New York (jednak muszę z nim wiecej pogadać), dobry kontakt właśnie z Laurą, fixu, Chemical. Ta ostatnia wydaje mi się spoko osobą, z którą mogę niedługo stworzyć coś na podobieństwo sojuszu z Liwaj, a mam nadzieje, że to poprowadzi mnie do benefitów w postaci kolejnej koalicji.

Jade:  Podoba mi się, że mam dość dobry kontakt z Sunlightem, którego o dziwo niektórzy nie lubią – mogę to wykorzystać, aby się do mnie bardziej zbliżył. Coś co zdecydowanie muszę poprawić to odezwać się w końcu do wszystkich. Poza nominowanymi nadal są osoby, z którymi nie zamieniłem słowa.

Jonek obudził się po nominacji. Dosłownie

Jonek: Hej. Rozumiem że to coś w stylu dziennika. Na razie to napisały do mnie 4 osoby reszta ma manie w dupie tak ja ich wcześniej. Jak wchodzić to tylko tak żeby mieć pod górkę. Na razie to ogarniam discorda bo przyznam że wcześniej praktycznie nie miałem z nim do czynienia.

Jonek:  Jakoś fora mi bardziej pasowały xd. Muszę teraz przetrwać a próżniej liczyć, że ktoś mnie wciągnie do wiekszośći

Lukas również walczył o pozostanie

Fixu: ajc, naprawde dobrze mi sie z toba rozmawia lukas ale moze byc ciezko o to bys przetrwal bycie zagrozonym

Ślepaki

Frosty
Teraz to ja mogę się przekonać, że niezły ten Void 😍

Anty-szczepionkowiec
Haha myślisz że to F to o Tobie czy Fixu?

Frosty
1. Nie mam zamiaru się bronić, bo będzie “winny się tłumaczy”
2. To może być poddymianie

Anty-szczepionkowiec
Jeszcze jest Finito na F
Ja tylko pytam jak myślisz, nie atakuje Cię więc nie masz się przed czym bronić xddd
Ale jest takie powiedzenie z nożycami które pasuje 😁😁
Na S tylko jedna osoba jest to łatwiej 😄

Frosty
Finito raczej nikt nie będzie podejrzewać, bo on tak trochę w cieniu

Frosty
Tak się składa, że mam ciekawego screena. Ale zostawię go… na specjalną okazje. Na przykład jak dostanę rykoszetem przez takie ploty. 😍

New Light

New York
jakie osakrżenie

Sunlight
o granie na wszystkie fronty xdd
ja slaby kontakt mam z polowa osob

New York
właśnie zauważyłem xD
idk, może po prostu jesteś celem tej osoby i próbuje ci zrobić złą reputację

Sunlight
zalosne
trzeba sie dowiedziec kto jest ta elzbieta
nie daruje jej tego

New York
Powiem ci jeżeli czegoś się dowiem, ale chyba nie ma niczego zbytnio co by mogło sugerować kto to

Sunlight
jasne
dzieki!

New York
ale jest tu ktoś kto mógłby mieć powód by podjerzewać cię o granie na wszystkie strony lub ktoś kto może cię targetować?

Sunlight
no wlasnie nie wiem za bardzo tego xd
ale nie wiem czy to dobrze czy zle ale czuje ze to moze byc fixu xd

Liwaj odkryła sposob na wygranie BB

Liwaj: omg, ale mam refleksję na dziś pomyślałam sobie, jak jest najłatwiej przekonać wszystkich do głosowania na kogoś i wyszło mi, że klamać i miałam olśnienie że tak działa demokracja xd

Greg podsumowal poprzednie dni

Greg: Mam chwilę czasu tak więc postanowiłem, że podsumuję ostatnie dni
Zacznijmy od początku
Wczoraj wpadłem na pomysł, aby stworzyć nowe sojusze z nowymi ludźmi, ideą jest, aby w każdym sojuszu nie powtarzała się żadna osoba
Jak możecie zobaczyć udało się to w 90%, ponieważ w jednym jest znowu Happieann, ale nie sprawia to problemu, ponieważ uważam, że dzięki moim działaniom jak zabranie jej do HOH roomu pierwszego dnia, ufam mi na tyle, aby nie podejrzewać mnie o to, że mam zamiar grać z każym
Co do samej idei sojuszu z różnymi osobami, polega ona na tym, że prędzej czy później zacznie ich powstawać coraz więcej, jedne będą się rozpadać, drugie powiększać. Generalnie prędzej czy później następi przetasowanie
Liczę na to, że uda mi się ukryć te wszystkie sojusz i kiedy dojdzie do Przetasowań, każdy albo chociaż większość dalej będzie mi ufać, ponieważ będą wiedzieli, że to je byłem z nimi w tym OG sojuszu
Czy to się uda nie wiem
Zapewne nie tylko ja na to wpadłem

Greg: Idąc dalej. Nominacje. Jak bardzo się zawiodłem wczorajszego wieczoru. Myślałem, że Ika będzie na tyle interesująca, że podkręci nominacje, ale zdecydowała się na nude. Tak zmarnować potencjał, a myślałem, żę będe się dobrze bawił. Najwidoczniej przemówił jej ktoś do rozumu
A skoro zmieniła zdanie to są dwie możliwośći
Pierwsza poprsotu odpuściłą chęć głosowania na Liwaj
Druga opcja, jest taka, że planuje zajebać backdoora na Liwaj mając nadzieje, żę ktoś z nominowanych wygra veto i siebie usunie lub ktoś usunie nominacj
Tylko wtedy musi dalej przekonać osoby aby na głosowali na Liwaj
Co będzie dość cięzkie jeżelli Lukas Jonek i Olka nie zwiększą swojej aktywnośći
Dodatkowo mam przygotowany plan awaryjny jakby chciała Wyrzucić Liwaj
Ale o tym opowiem jak będzie potrzeba

Laevia zostala zaskoczona

Laevia: Greg wysłał pierwszą emotkę. Nic więcej się nie działo dzisiaj. 🙂

Olka: Chciałabym jakaś drame zrobić skoro już wróciłam
Tak sobie myśle
Co by tu odjebac bo ten void hehe
No tu można ładnie się zabawić
Jeszcze zanim zacznę odpierdalac
To do kiedy zadanie?

Olka: eraz pozostaje pytanie dla mnie czy strzelam w kogoś sobie losowo aby podłożyć komuś kłodę pod nogi czy robię drame na światowa skale
Czyli… moge kłamać do woli?

New Light

New York
Pomyliło mi się, to był Luk, a nie Greg, który pronował Ice sojusz 😭
A ogólnie to zagadam dziś z Jadem o ten sojusz, a ty mógłbyś zagadać do Fixu i Hopie, ok?

Sunlight
Okej
Postaram sie

New York: Pls, ale mi się nicki mylą 💀 Finito i Jonito cały czas łącze razem i wychodzi mi Jonito, teraz mylę Luka z gregiem 😭 To Luk był co Ice proponował sojusz, a nie Greg xD Trochę głupio teraz, ale moja wina, że oni są tak bland, że mi się mieszają ze sobą.

Sunlight: Aha czyli Luk planuje coś z Iką, whatever, ważne że cokolwiek dodał XD

Ika: w głowie NY ciągle greg bo cialge go z kims myli myśle że to może sugerować coś ale nie wiem co po prostu pisze tutaj bo to jest sus ze za kazdym razem pisze cos o gregu jak nie chodzilo niego…

Newt ciążko było komus zaufac

Newt: Bardzo trudno mi w tej chwili mówić o zaufaniu bo postawiłam na ilość a niekoniecznie jakość relacji na początku gry.

Newt: Mocno nie chciałam żeby powtórzyła się sytuacja z poprzedniego BB, gdzie z którymś z uczestników nie zamieniłam nawet słowa aż nie spotkaliśmy się jakoś dalej w rozgrywce.

Newt: Nie wiem czy to jest dobra strategia bo już teraz na starcie mam pewnie trochę przerąbane w stosunku do innych osób które już siedzą w cieplutkich sojuszach ale no jeszcze tak nie grałam i chcę spróbować!

Mamuna czuła się zirytowana…

Mamuna: U mnie znowu goście Kurwa Wyprowadze się do Kairu Tam mnie nie odwiedza

Carmelia B
Hej
Hej
Co u was
Jak wam mija wieczór/noc

Chemical
jaram się alicią keys
mam dziś dzień na nadrabianie internetu i oglądanie jutuba ;3

Karo
Oglądam Alme serial na Netflix

Anty-szczepionkowiec
ja oglądam to xd https://youtu.be/14FmDaPxWPc
YouTube
CrankGameplays
Markiplier Covered Me In His Glue
Obraz

fixu
ja sie wlasnie scigalem z jakims randomem w roblox parkour ale chyba mu psycha siadla bo z gry wyszedl😈

Carmelia B
Oooo

Carmelia B
Dobrzee

fixu
a co tam u ciebie

Sunlight
Trzeba kiedyś razem zagrać w robloxa

Karo
Moja córka gra też czasem w robloxa ,ja też czasami grałam ale już nie grałam dawno heheh ale jedna grę lubię tylko
Hah

fixu
ja kocham horrory w roblox ale takie bez strasznych jumpscarow 🥺 👉 👈

Karo
survive the killer ja w to dużo grałam z dziećmi najlepsza gra mialam.manie ma nią aż chyba sobie znowu założę konto bo zmienilam tel i nie pamiataam hasła na swoje konto
Telefony to moja specjalnie już 4 w tym roku mam hahah wiecznie mi spadnie i siada 🤣🤣
Specjalność ,że mi się psują hahaah

Anty-szczepionkowiec
szkło hartowane + gruba silikonowa obudowa
taniej wyjdzie niż nowe telefony kupować xd

fixu
oo mam te gre w ulubionych

Karo
Mam już taka obudowę ,ale jak pękł mi.ekran to szybko sie psul jak wody wleciało
Troche

Karo
No fajna gierka
Teraz mi wpadł do wanny ostatnio i działa hahah
Mówię ja mam pecha 🤣🤣

Anty-szczepionkowiec
to jeszcze uchwyt na palec

Kamil Chen Moonves
tematycznie, zagrajcie sobie w BB na robloxie (Eviction Notice)!

fixu
imo kolejne zadanie o veto bedzie rozgrywane w roblox kto nie ma tego strata

Karo
Położyłam na lustro i wanna była pełna wody i jakoś tak z boku położyłam że się zamachnelam i wpadl 🤣🤣 całą ja jak coś w biegu robię hahaha
Jeny zaraz 24 a miałam spać haahha
A mi minął sen
Glodna jestem paczka bym zjadła haahh

Chemical
daamn ja jutro idę po pączka to na bank 😃
mamy tu takie dobre piekarnie <33
muszę sobie przypominać
żeby mnie przypadkiem nie naszło jednak polecieć za ten ocean xd
nawet lol w Krakowie nie mieli dobrych piekarni
tylko tutaj ❤️ 👌
wiedzą co dobre wiedzą co to życie

Karo
Jezu nie rób smaka 😆 😆 tutaj mają niedobre paczki

Chemical
*jest na mojej liście xd
: DD dobra to już nie robię : D

Sunlight
O tak, najlepsze

Chemical
a propos fajnych gier to również widziałam ostatnio mega prześcieradło w jysku xD ze wzorem z among us xdddddd

Kamil Chen Moonves
kiedys bylo super Bloody Mary na robloxie!

Karo
Haahah

Sunlight
Super gierka, ale wszyscy się na mnie rzucają i chcą mnie ciągle od razu wyrzucać XDDD

Fixu: omg to tak jak w wiekszosci orgow w ktorych brales udzial 😍 💪

DAY 6

Jonek zdobywał punkty

Sunlight: Jonek do mnie pierwszy napisał i już ma u mnie plusa wielkiego, że to nie ja muszę do większości zrobić ten pierwszy krok. Olka no ja nie wiem czy ona na razie coś planuje, Lukas chyba jeszcze nie wrócił, więc na razie wiem jedno, że na pewno nie zagłosuje na Jonka i odpadnie ktoś z tej dwójki: Olka i Lukas. Chyba, że zwycięzca veto kogoś uratuje… oby nie. Nie ma po co ratować, jeśli nie jest zagrożony :PepoBlush:

Sunlight:  W ogóle na sojuszu chmielowe mroźne słońce zostałem zignorowany. Mogliby chociaż napisać to nieszczęsne “nie wiem”???? Jeśli tak bardzo chcieli założyć ze mną sojusz (a zwłaszcza Hoppie i guess) to niech pokażą, że im zależy. Chyba, że oni po prostu planują mnie wyjebać xd nie zdziwię się, nikt mi tu pewnie nie ufa nie wiem czemu XDDD no może poza New Yorkiem<3

Tymczasem Ika narzekała

Ika: No i sie zaczyna nudne życie w domu wielkiego brata nie mam nic ciekawego do napisania bo nadal za duzo osob nie pisze nic po za tym jak mi dzien minąl 🙄

Przed zadaniem o Veto powstał sojusz Newt-New York-Olka

New York: Nie wiele się chyba na razie dzieje i o ile Lukas nie wygra tego veto, to chyba czeka nas bardzo spokojny tydzień. Od wczoraj jedyne “ciekawe” rzeczy jakie się stały to sojusz między mną, New i Olą oraz gadałem trochę z Jadem o tym, że warto byłoby dodać parę osób do naszego sojuszu. Jade także wspomniał mi, że jest w innym sojuszu gdzie nikt nic nie gada od paru dni i to go martwi, ale nie chciał podać kto w nim jest, which okay, whatever.

Greg-Hoppie-Finito-NY

Hoppie
Obstawiacie, że kto wygra veto?

Greg
Szczerze to nie wiem
Zależy kto się na nim pojawi

Finito
Niby już 5/6 zrobiło, tbh to już więcej niż się spodziewałem. ale pojęcia nie mam kto może wygrać

Meciek Willis
Wszystkie zadania do tej pory zrobił każdy więc nie wiem czego się spodziewaliście xd

Finito
dobra, wygra Jade, wiem z pewnego źródła
Obraz

Hoppie
Aha czyli zadania robić mogą, a odpisać na “hej” to już nie
Ja nadal czekam aż mi Lucas odpisze a podobno z niektórymi normalnie już pisze xddd

Greg
Ja czekam az ktokolwiek do mnie napisze z nominowanych

New York
Wiem, że tobie tak powiedziało koło fortuny, ale ja szczerze obstawiam go

New York
Do mnie w ogóle nie napisał jeszcze, a Jonek i Ola już tak

Greg
Jonek do mnie napisał dzisaij
Ola widziałem, że się przewijała na kanałach ale Lukas to duch kompletny

Hoppie
Do mnie tylko Jonek pisał

New York
no Jonek chyba w takim razie mocno zaczył walczyć, co szanuję mocno

Greg
Widać, że mu zależy. Przynajmniej w jakimś stopniu

Obraz

 

Babcia55 napisał/a:
“pisnęła mi mała myszka, że ktoś wyciąga informacje z sojuszu na zewnątrz i już wszyscy znają plan..”

Kryształowa Kula Spectary napisał/a:
“Ika uważa każdego tutaj za idiote, którym może manipulować”

Chruścik napisał/a:
“Niby taki mądry, a jednak głupi”

Camille napisał/a:

“Ten plan nie wypali”

Żmija napisał/a:
“to wy macie jakieś sojusze?”

Monika napisał/a:

 

“Ika celuje w duze sojusze i je oszukuje”

SMOD_Magiczna napisał/a:

“Fajne te baity, takie nie za mało oczywiste”

Padalec napisał/a:
“pozdrawiam moich wszystkich fanów!!!”

Ika: Jealous ci ludzie w void ale przynajmniej cos sie zadzialo hihihi nawet jesli na moja strate wiec życie ogólnie to jesli jest jakis duzy sojusz to ja polecam siebie bbgirls

Liwaj: za krótkie okna na voida dajecie xd
kurna no tylko nie ma jak dramy żadnej zrobić
przydałoby się jakieś zadanie z dramą
takie jak to pierwsze xd
albo jakieś z przyznawaniem się kto co zrobił jak w osttanim sezonie Circle xd

Hoppie: Mój jedyny cel? Robić nagonki voidami. Ktoś tu musi zrobić show, a nie jakieś teksty o papieżu 😈 Dzisiejszy plan to nadal robienie #dailypisaniehej do każdego i trzeba będzie rozruszać sojusz z ny, gregiem i finito bo coś tam za cicho,

Hoppie: na pewno też przyda się podanie ręki biednej Iki, którą ktoś okropny tak obraża w void, jest to straszne, a ja jako dobry gracz wyciągne do niej ręke, może wtedy będzie odpisywać więcej niż jednym słowem. Z ciekawostek nadal nie wymieniłam ani jednej wiadomości z Mamuną, ale wsumie jakoś mi to nie przeszkadza. Dzisiaj mam energię na działanie!

Hoppie:Podoba mi się to, jak ludzie zareagowali na voidy. Ja sama sądze, że musi coś być z Iką, skoro tak ludzie reagują na tą wiadomość. Mi to pasuje, bo ona zdecydowanie nie jest osobą z którą jakoś bardzo chciałabym współpracować, ale show musi trwać i ide napisać do Iki, że ciekawe plotki o niej krążą. Zobaczymy jaka będzie jej reakcja.

Aga: razem z Greg wymyślismy ,że dodamy coś na the void
Żeby trochę podsycić tą grę i może uda się nam zainicjowac ,że ktoś się wkurzy 😁😁Narazie zostawiamy to dla siebie ,nie wtajemniczamy w to naszego sojuszu narazie zostaje to między nasza dwójka,że to nasz pomysł był z tym wpisem ☺️

Greg: I to jest to o czym pisałem wczoraj, bez mnie nie może żyć

Mamuna: Dość ciekawy dzień Dużo uczestników się “uruchomiło”więc było z kim popgadaci na priv popisac

Frosty-Liwaj-Laevia-Jade

Jade
o co chodzi z tą Iką
że każdy na nią najeżdża ostatnio

Anty-szczepionkowiec
jest HoHem to sobie używają może xd

Jade
ja coś mało wiem
musze wiecej sojuszów założyć
tutaj nikt nie pisze od kilku dni, więc sus

Frosty
Co znowu z Iką, bo mnie nie było
A ok Void

Zabiegani ale zgrani

Greg
Tak się zastanawiam czemu Ika zrezygnowała z nominacji Liwaj

Greg
Troche to śmierdzi
I jeszcze ta wzmianka na Void o jakimś planie

Anty-szczepionkowiec
to dziwne, bo przecież rozmawialiśmy o tym
pogadałam z Iką, a ona się zdecydowała głosować na osoby nieaktywne, więc nawet nasza koślawa rozmowa coś dała
a jeżeli chodzi o plan, to może Ty wiesz coś więcej Greg, bo ja o żadnym planie nie słyszałam? 😄 a podobno wszyscy wiedzą

Hoppie
Właśnie podobno wszyscy wiedzą a ja też nie wiem o co chodzi XDD

Anty-szczepionkowiec
coś wiesz @Greg ?

Greg
Nie no właśnie nie wiem
I tak się zastanawiam czy to bait czy może coś komninują

Anty-szczepionkowiec
no to chyba ktoś po prostu sobie baituje
no pytanie cóż to miałby być za plan xd
wszystkie 3 nominacje to osoby nominowane z tego samego powodu ;D bo były nieaktywne

Greg
Backdoor?
Jak ktoś zdejmie się z nominacji
Tylko jaki by to miało sens

Anty-szczepionkowiec
co masz na myśli? nie znam za bardzo terminologii BB ^^

Greg
No że nie nominujesz osoby, którą chcesz wywalić, żeby nie dawać jej szansy na wygranie veta
I jak ktoś zdejmie się z nominacji, to wtedy wrzucasz tą osobe

Hoppie
Ja słyszałam, że jeśli chodzi o Ike to chyba każdy ją w większym lub mniejszym stopniu uważa za podejrzaną

Greg
I wtedy jest walka tylko o głosy

Greg
Nie dziwie się

Anty-szczepionkowiec
no ale teraz jest veto, a nie nominacje?
nie rozumiem

Gre
No tak
Ale jak ktoś wygra veto i go użyje, to trzeba dać nową nominacje na kogoś

Anty-szczepionkowiec
i to HoH ją daje?
tę nową nominacje

Greg
Jeżeli to nominacja HOH to tak, a jeżeli domu to dom

Anty-szczepionkowiec
i jeszcze raz wtedy głosujemy czy następna osoba z największą liczbą głosów idzie?

Greg
z największą liczbą głosów

Anty-szczepionkowie
no to tylko znaczy, że nie ma co podpadać Ice jeszcze ;D

Greg
No teoretycznie tak
Ale praktycznie
Jak są i tak takie osoby nominowane to raczej cięzko jest przekonać osoby do głosowania na kogoś kto jest aktywny

Anty-szczepionkowiec
nom
także ten Void to wg mnie same podpuchy

Hoppi
Moim zdaniem to tak samo jak ten pierwszy z nominacjami i ten, że ktoś tam leci na wszystkie fronty, albo nie udany bait, albo faktyczne info, które ktoś jakoś zdobył, bo jednak to o nominacji Iki w połowie było prawdziwe

Greg
No własnie możliwe, że nawet jak to jest bait, to jest w tym troche prawdy i może nie dokońca powinniśmy to bagatelizować

Psiary

Hoppie
Kogo obstawiasz do wygranej veto?

Anty-szczepionkowiec
Jonka

Hoppie
Czemu on

Anty-szczepionkowiec
Gdzie jest kto gra o veto?
Widzę już
Nie wiem, Jonek wydaje się taki dobry w zadaniach xd
A w zależności od tego co to za zadanie to może Jade? Dużo gra w gry
Ale może też być całkiem losowe xd nie wiem co tam panowie prezesi wymyślili

Anty-szczepionkowie
greg mi śmierdzi
;p
nie wiem czego on się niby boi

Hoppie
Troche tak
Ale z drugiej strony nie dziwie się, że nie chce bagatelizować 3 voidów o jednej osobie

Anty-szczepionkowiec
wiesz czego się dowiedziałam? że greg, sunlight, frosty i fixu mają własny sojusz
także greg jest w sojuszu z 10 osobami xd
więc może jest zesrany że ktoś to wie 😉

Hoppie
O kurde, tego się nie spodziewałam. A od kogo wiesz?

Anty-szczepionkowiec
i bronił patrycji, pamiętasz?
więc jeszcze patrycję ma po swojej stronie
fixu mi powiedział, ale nie przekazuj dalej xd
coś w voidzie o tym napiszę jak się otworzy

Hoppie
Wsumie jest taka możliwość
Szczerze, nie zdziwiłabym sie, gdyby to on pisał te voidy XDD

Anty-szczepionkowiec
ja Fixu o tym naszym dużym sojuszu nie mówiłam
jak coś ;p

Hoppie
Okej

Hoppie —
O ich sojuszu czy o samym gregu?

Anty-szczepionkowiec
o tym że greg ma sojusz z 11 osobami xddd
coś w tym stylu

Hoppie
A, no można wsumie
Bo to serio jest lekka przesada z jego strony

Anty-szczepionkowiec
akurat w obu sojuszach mówił to samo – olkę i lucasa

Hoppie
W sensie, to z iką się nawet nie dziwie, ale on pewnie za kilka dni zrobi o kimś z nas taki void jeśli on to pisze, a taka jest możliwość

Anty-szczepionkowiec
pytanie co będzie na następnych nominacjach

Hoppie
Nooo, bo wsumie nie wiadomo z którym sojuszem będzie wolał trzymać

Anty-szczepionkowiec
mi tam szkoda Iki bo nic tak naprawdę nie zrobiła złego a ludzie się na nią rzucają

Anty-szczepionkowiec
będziemy liczyć głosy ;D

Hoppie
No nwm, ja wiem, że totalny ogrom ludzi ją o coś podejrzewa i się nie dziwie, bo ja rozmawiając z nią totalnie miała poczucie jakby każde moje słowo miałoby być wykorzystane przeciwko mnie XD

Hoppie
Dobry plan

Anty-szczepionkowiec
ja w niej widzę dużo siebie xddd też mam taki styl pisania, że niektózy go rozumieją jako agresywny
ale staram się dodawać emotki ;D i jest lepiej

Modlitwy przed PoV

Sunlight: Trzeba zobaczyć jak się potoczy jutro veto meeting… oby dobrze i nikt nie został uratowany xd ewentualnie, żebym ja nie został wybrany, gdyby ktoś został uratowany lol

Aga narzekala ze jest za miło…

Aga: Dla mnie to trochę w tej grze jest za miło każdy dla każdego taki miły ,aż za slodko jest ,ale narazie nie ma z czego zrobić dramy ,nie ma na to powodu .
Każdy dla każdego taki miły w tym momencie i prywatnie w rozmowach też wydają się sympatyczni ,aż nie możliwe ..,.

Aga: Wydaje mi się ,że za bardzo nuda wieje ,ale co mam dramy robić z niczego🤣🤣 jak rozmawiają tylko o grach o których nie mam pojęcia poza roblox 😁
W sumie narazie mi się nie chce bo i tak nie ma konkretnego powodu narazie każdy w sobie ma za dużo cukru do siebie 😁🤣a może to powód do zrobienia czegoś by wkoncu przestali być tacy mili 🤣🤣

Aga: To ma być show a nie kółko wzajemnej adoracji🤣🤣
##Wogole coraz bardziej mam dobry kontakt z Leavia ,wydaje się na ten moment bardzo wporzadku i myślę ,że można jej zaufac ,jako jedyna powodziala mi odrazu jakie było zadanie za które dostałam karę….

Aga: Z Jonkiem też trochę zaczynam się poznawac na ten moment wydaje się spoko ,ale jeszcze nie do końca wiem bo mało z nim wymieniłam zdań muszę więcej z nim porozmawiać by więcej się wypowiedziec i on też nie do końca jeszcze wszystko ogarnął z gry ..
####Najmniejszy kontakt na dzień dzisiejszy mam Z Carmelia B
I jakoś nam się Wogole rozmowa nie klei
Nie jest zbyt rozmowna i ja jakoś nie mam z nią wspólnego tematu ,ale może to się zmieni i da się lepiej poznać 😁

Aga: A najlepszy jak narazie Z Greg tak jak było od samego początku gry najlepiej mi się z nim rozmawia i bardzo dobrze się dogadujemy 😁
## Ale spokojnie wkoncu ich sprowokuje w jakiś sposób do jakiś spięć by coś się działo a nie nudy .Ci co to pewnie obserwują nudzą się jak jest tutaj przeslodko 😁😁
Tylko muszę to przemyśleć a może ktoś mi w tym pomoże…

Sunlight: Hoppie kurwa, piszesz coś ważnego ale jak już ma być kto wie i kto powiedział to się zamykasz, tak tylko tracisz moje zaufanie do cholery kurwaaaaa!!! Czemu ty taka jesteś no 😭

Sunlight: Nie no kurwa, ona super mądra jest, pisze że to tajemnica i jej nie zdradzi mimo, że pisze, że ktoś powiedział o tym sojuszu royal flush xddd zdradziła tajemnicę połowicznie i śmie mówić, że nie zdradza tajemnic? KŁAMCA Z NIEJ I TYLE! HOPPIE JA CI NIE ZAUFAM W TAKI SPOSÓB Teraz naszła mnie myśl skąd Hoppie wie, że Liwaj wie XD Jeśli fixu się wygadał to żal (to nie tak że ja też powiedziałem o tym Hoppie, ja mogę!) To dopiero 6 dzień a ja już mam dość wszystkich 🙂 No może poza New Yorkiem…

Hoppie: Sunlight chce mnie wyzywać, bo nie chce mu powiedzieć kto wie o jego tajemnym sojuszu ☹️

Frosty: Jeśli koleżanko Hoppie mieszasz z Gregiem, a Sunlight to ma być kozioł ofiarny to well done.

Hoppie:  Powiedziałam Frosty’emu, że wiem o jego sojuszu, ciekawe co z tym faktem zrobi. Obawiam się, że jestem w troche niewygodnej sytuacji, bo z jednej strony jest Liwaj, mój bardzo ceniony sojusznik, a z drugiej Frosty, też go cenie, ale nie powiedział mi o tym sojuszu, nie wiem co robi, co planuje ani nic, ale on może się bardziej przydać. Jednak w ostatecznym rozrachunku chyba jednak wole Liwaj i będe jej bronić.

Jak to mówią…ewidentnie debiutanci popełniają debiutanckie błędy, ap ozycja 2nd chances z minuty na minute jest coraz lepszą, pomimo, że lukas prawdopodobnie odpadnie

Newt x Ny x Olka

Carmelia B
co sądzicie o Ice?
Ika
Nie wiem jak odmienić

Newt
Jedyne co mi przychodzi do głowy to New Soj (zero kreatywności, wiem XD) albo jakieś inne miasto z “Nowy” typu Nowy Orlean
Albo Nowa Wieś XD

Newt
Całkiem ok mi się z nią rozmawia jak na razie

Carmelia B
NOWA WIES
JEST SUPER
XD

Carmelia B
no mi tez
wlasnie zagadalam do niej i do liwaj
macie jaies osoby z ktorymi myslicie ze powinnam
pogadac jeszcze?

Witajcie na pierwszym zadaniu o Veto w tym sezonie. W tej konkurencji pomożecie
poprzednim zwycięzcom Alexis i Woytasowi!

Alexis i Woytas stali się rozpoznawalnymi celebrytami, którzy codziennie mają do załatwienia wiele spraw.
Niestety ich poprzednia asystentka Chione odeszła pracować ze sprzątającymi tiktokerkami z Chin. Wszystko by było dobrze, gdyby
nie na ostatni dzień pracy… w wyniku świętowania winem rozkład dnia Alexis i Woytasa…nieco się rozjechał i został napisany zagadkami.

Twoje zadanie polega na dopasowaniu miejsc, w których Alexis i Woytas powinni się znaleźć do określonych godzin
na podstawie dostępnych wskazówek. Zadanie jest na czas. Komplet odpowiedzi wysyłasz w jednej wiadomości.
W przypadku złej odpowiedzi do czasu doliczona jest karna minuta. Zegar stopuje w momencie nadesłania poprawnej odpowiedzi.

Osoba, która wykona zadanie najszybciej zdobędzie Golden Power of Veto!

Nie ma czasu do stracenia! Alexis i Woytas nie mogą się nigdzie spóźnić!
Powodzenia

 

Wskazówki pijanej Choiny:

Przymierzacie nową serię kapeluszy stworzonych przez projektanta Forevera zaraz po tym jak trenujecie Pilates z Carmellą B, więc pamiętajcie że nie możecie się spocić!!!

Podpisujecie swoją książkę “5 kroków jak wygrać BB” w księgarni prowadzonej przez Pati Contratiempo albo na samym początku albo na samym końcu. Nie pamiętam, winko za mocno wbiło.

O tak zapomniałam wam powiedzieć!!! Nigdy nie możecie udać się do dwóch miejsc, które są obok siebie w dwóch następujących po sobie godzinach!!! To przez stalkującego was Krzyżaka.

Po oglądaniu Magicznej Galerii z Kasynami idźcie….kurde, zapomniałam gdzie, ale wiem ze po tym miejscu, o którym zapomniałam musicie się znaleźć w Kawiarni Chanel z motywem turystycznym.

Po wizycie w Browarze Justyny o wdzięcznej nazwie “Ugh” macie 4 godziny na wytrzeźwienie zanim udacie się na Stok Narciarski im. Evil Twin Jill. Oba miejsca odwiedzacie w parzystych godzinach.

Mamuna: jprl az tyle czasu na zadanie

Jade: ale jestem debil to jest zadanie na 3 minuty xd

Lukas: Zadanko wykonane Także mega fajne są te wasze zadania

Hoppie: Totalnie jestem ciekawa kto wygra veto, bo słyszałam, że Newt jest świetna w zadania, a z drugiej strony przeczuwam, że nominowanym może na nim zależeć, ale no zobaczymy

Stok – 6
Księgarnia – 1
Browar – 2
Pilates – 3
Kapelusze – 4
Galeria – 5
Kawiarnia – 7

Cała szóstka już podeszła do zadania! Przekonajmy się jak im poszło.
@Carmelia B wykonałaś zadanie w….
12 minut 48 sekund!
@Mamuna wykonała zadanie w
34 minuty 38 sekund. Niestety ten czas nie pobije wyniku Olki.
@Jade wykonał zadanie w….
11 minut 6 sekund i obejmuje prowadzenie.
@Jonek wykonał zadanie w…
13 minut 40 sekund. Niestety tym wynikiem nie obejmie prowadzenia.
@Lukas wykonał zadanie w….
7 min 49 sekund! Gratulacje obejmujesz prowadzenie.
Pierwsze zadaniowe PoV sezonu zdobędzie Lukas lub Newt….
Zwycięzcą tego zadania jest….
@Newt z czasem 5 min 13 sek!!!

 

CONGRATULATIONS NEWT!!!
YOU HAVE WON THE GOLDEN POWER OF VETO!!!

Mamuna – 34:38
Newt – 5:13
Olka – 12:48
Lukas – 7:49
Jonek – 13:40
Jade – 11:06

 

 

Sunlight: Lukas co nie pisze z nikim chociaż ponoć “wraca” a prawie wygrywa zadanie XD

Mamuna: obawiam sie teraz ze newt uzyje veto i mnie ika nominuje

Newt: W ogóle nie sądziłam, że wygram to veto bo dałam to zadanie chłopakowi do zrobienia dla zabawy jak mi przez ramię spojrzał zaraz po tym, jak je skończyłam (nie gra w orgi, w ogóle pytał o co w nich chodzi dosłownie kilka dni temu także nikomu go nie przekazał ani nic takiego, po prostu byliśmy ciekawi jak mu pójdzie) i zrobił to o ponad 30sek szybciej ode mnie. Także totalnie myślałam, że ktoś będzie miał czas podobny do niego i nie przemyślałam nawet co zrobię jak już je wygram XD

Nowa wieś

New York
Brawo Newt wygrania veto!
Używasz go na Olce czy wolimy nie ryzykować? Bo tak długo jak Ola pogada z każdym i poprawdzi porządną kampanię to prawie na pewno będzie safe bo Lukasie dalej ani śladu

Newt
Dzięki! Właśnie wydaje mi się, że wszyscy i tak na Lukasa pójdą (nominacja od głowy domu i od dziesięciu innych osób to jednak dużo) a pytanie czy chcemy tak szybko odkrywać karty

New York
No imo tak długo jak Ola się postara przekonać ludzi do siebie to nie ma czego o czy martwić patrząc jakim duchem jest Lukas

Carmelia B
Wszystko jest w trakcie
Gadałam z
Liwaj Karo
Ika
Jonkiem
I fixu

Wydanie pudelka

Liwaj: kocham te strone pudelka od Chione ale brakuje na niej reklam xdd nawet jest wolne miejsce po prawej jakaś reklama Valoranta np xdddddd

Fixu: moge za to skomentowac dzielo chione bardzo milo z jej strony ze w ogole poswiecila czas aby cos takiego zrobic, super nawiazanie do projektu lady karo, szkoda ze nic o mnie tam nie ma 💔

Plotki Liwaj

Mordercze Pchełki

Anty-szczepionkowiec
frosty mi powiedział o tym sojuszu z gregiem
nie wymieniając przy tym sunlight
i chyba zbiera na Ciebie głosy z tego powodu xd
trzeba będzie coś w Voidzie pokombinować, ale tak żeby się nie zorientował że to my napisaliśmy xd
typu “wyeliminuję resztę osób na F żeby zostać jedynym graczem na F”
😄

fixu
jezu co ten frosty ma do mnie

Anty-szczepionkowiec
też nie wiem, bo argumenty ma z dupy
napisz do niego ale nie teraz
za godzinę np

fixu
i potwierdzilo sie ze ten sojusz w ktorym z nim jestem nic nie znaczy

Anty-szczepionkowie
no ale tak samo jest w tym frosty, ja, jade i leavia
założył i się nie odzywa, aż Jade napisał że to podejrzane

fixu
najlepiej to w ogole byloby go wywalic jak ma tak grac chaotycznie

Anty-szczepionkowiec
no spoko. można to zrobić
ale jeszcze bym poczekała z dramatycznymi krokami

fixu
wiadomo, nie ma co na razie zwracac uwage ludzi na siebie
dobrze byloby dowiedziec sie z kim naprawde trzyma frosty
bo jakichs sojusznikow chyba musi miec

Anty-szczepionkowiec
Sunlight, któego nie wymienił jak mówił o sojuszu z Tobą i Gregiem
nie wymienił Sun bo go broni 😉

fixu
mysle ze oni moga grac razem po znajomosci + hoppie z nimi

Liwaj: kurde, frosty sam sobie kopie grób powiedział mi o sojuszu z fixu i gregiem, nie wymieniając sunlight który też w nim jest chce wywalać fixu mówi że najbardziej ufa temu martwemu sojuszowi ze mną i z laevią i jade xdddddddddd

Liwaj: on chyba sobie nie zdaje sprawy z mojego intelektu i najnowszej klasy bullshit-O-meter 9000

I powstał nowy sojusz Jade-Laevia-Liwaj, a Luk był w wirze pracy

Laevia: Żyje sobie spokojnie. Nikt nie chce ze mną gadać, nikt do mnie nie pisze. Liwaj tylko zakłada jakieś nowe konferencję z Jade. Jak ja nawet nie chce z nimi grać, ale co im mam powiedzieć? 😦 ciężkie sprawy.

Laevia: Wczoraj Jonek się odezwał. Miło z jego strony, że chociaż się przywitał. Ze strony Lukasa i Olki zero odezwu.

Laevia:  Może by pokombinować jakiś sojusz z Gregiem i Fixu? Ale w sumie czekam do następnego tygodnia. Myślę, że przy kolejnych nominacjach zrobią się duże podziały wśród uczestników.A może jakiś niespodziewany twist? 🙂 🙂 brakuje mi adrenaliny

Luk: Jako że moja aktywność na razie jest niestety nikła- musicie mi wybaczyć jeszcze w sierpniu, bo pojutrze mam otwarcie kolejnej Restauracji,a potem lecę do Szwecji na konferencję- później we wrześniu mam urlop ;D – to muszę polegać na moim sojuszu. Czy oryginalnie miałbym sojusz z taką bandą Cudaków…hm pewnie nie ;P Ale na razie nie będę narzekać- jest nas 7 także czuję się względnie bezpiecznie z nimi

Luk:  Spróbowałem już przynajmniej do każdego napisać ale na razie niewiele z tego wynika i zastanawiam się ,czy na razie wszyscy badają teren, czy już coś większego jest na rzeczy W zasadzie żadnego kontaktu nie mam z Olką, czy jak jej tam- nawet na moje cześć nie odpisała z tego, co widzę także nie będzie mi jej absolutnie szkoda- Jonek i Lukas to Gracze,których kojarzę i raczej będą potem aktywni także dałbym im szansę ;P

Luk:  Celowników jest dużo – w zasadzie większość można powiedzieć- myślę, że po kilku tygodniach jeśli przetrwam oczywiście będzie łatwiej coś więcej napisać

Jade-Liwaj-Laevia

Anty-szczepionkowiec
z kim grasz w Town of Salem @Jade
wracaj do nas, musimy ustalić nazwę sojuszu

Laevia
Może Jade chciałby zmienić nick na Lade?
Byłoby LxLxL

Jade
sorki
jestem xD

Anty-szczepionkowiec
Jade nie ma dla nas czasu bo musi pisać opowiadania w dzienniku
masz jakieś propozycje do nazwy? ;D

Jade
niee, luzik

Jade
xD
i nie pisał nic przez kilka dni
jakby

Anty-szczepionkowiec
nom

Jade
on tak nie gra
on zdecydowanie brzmi na kogoś kto ma coś w zanadrzu

Laevia
No tak samo myślę xP że szpieguje dla kogoś

Anty-szczepionkowiec
ja myślę że to F i S z Voida
to jest właśnie Frosty i Sunlight

Jade
Jalievia

Laevia
Ale kto by ich wtedy wydał?

Anty-szczepionkowiec
to dobre pytanie
ale jeżeli wiadomość z Voida jest prawdziwa, no to było chyba dużo opcji
żeby się ktoś zorientował, jeżeli faktycznie zakładają sojusze losowo ;D

Laevia
No to niech jedno z nas się zakręci
I stworzy sojusz z nimi XD

Anty-szczepionkowiec
xdddddddddddddddddddd
ja sie boje

Laevia
Jade?

Anty-szczepionkowiec
mi się wydaje że Frosty i Sun są z Iką np.
ktoś musi grać z Iką

Laevia
Ale to ja chyba Ci mówiłam, że ktoś mi pisał że Frossty może kręcić z Ika i jeszcze jedna osoba
Musiałabym poszukać tego
I to ze względu na jakieś poprzednie układy z wcześniejszych edycji niby
Przy czym Frossty mi powiedział, że ona w ogóle tutaj nikogo nie zna. Że jest nowa xP

Anty-szczepionkowiec
Frosty to Marcin

Laevia
A no tak… Sun, Frossty, Hoppie i Ika
No tak tak… autokorektę mam taką w telefonie
Ale nie że to jest potwierdzone, tylko żeby na nich uważać xD

Anty-szczepionkowiec
ja trochę rozmawiam z hoppie
hoppie i ika są chyba najmłodsze, po 14 lat mają

Laevi
No to Jade chyba w podobnym wieku, nie?

Anty-szczepionkowie
xd

Laevia
A nie sorry… To 7 lat temu bylo

Anty-szczepionkowiec
nasz Jade kochana, jest już dorosły
i zachlewa ryj codziennie
xd
co nie Jeremiaszu

Laevia
Jak to wszyscy dorośli nagle
To tak jak ten pulpecik Kamelek
Też takie malutkie dzieciątko było na farmeramie

Jade
ja moge do Sunlighta podbić

Anty-szczepionkowiec
hahaha Kamel jest z farmeramy? :DDD

Anty-szczepionkowiec
zobacz czy Ci kogoś zaproponuje, albo powie czy masz uważać na kogoś

Jade
xD

Anty-szczepionkowie
chcesz powiedzieć Laevia od kogo o Hoppie usłyszałaś?

Jade
ty mnie pamiętasz z tamtego okresu?

Meciek Willis
Dokładnie BB wywodzi się z farmy dlatego have not room to stodoła

Anty-szczepionkowiec
xdddddddddddddddddd wow

Jade
jutro ide chlać znowu xD

Anty-szczepionkowiec
pozdrawiamy Twoją wątrobę

Jade
co ty zdrowy jestem
miałem 3 dni przerwy

Anty-szczepionkowiec
😄

Jade
wystarczająco

Laevia
Nie wiem. Bo pytałam wszystkich o to samo. I sobie zapisałam na kartce na kogo uważać mam.
Druga częsta odpowiedz to był możliwy sojusz facebookowy

Anty-szczepionkowiec
tej czwórki?

Laevia
Inaczej sojusz hot mamusiek
Tam była ta Aga, Mamuna i chyba Patrycja?

Anty-szczepionkowiec
no to takie oczywiste
może tak być

Jade
okej
sunlight ufa hoppie
a hoppie wydaje sie dogadywać ice
także łączyłbym te trójke

Laevia
No jak rozmawiałam z Hoppie i Iką w sobotę o nominacjach, to kopiuj wklej to samo do mnie pisały.

Anty-szczepionkowiec
okej, zobaczymy co mi hoppie odpowie
na razie chyba jej nie ma
no ale jest kilka osób, które używały określenia “afki”, nie wiem czy tego się teraz powszechnie używa na duchy
xd
ale byli to między innymi Frosty, Hoppie i Ika xd

Jade
dokładnie
ale ja tez tak mówie
wiec to by nic nie oznaczało akurat

Anty-szczepionkowiec
to może to slang zoomerski

Jade
yems
z gier

Anty-szczepionkowiec
ja rozumiem AFK

Jade
away from the computer
aa

Anty-szczepionkowiec
ale w sumie z polaczkami nie gram w gry
to może polaczki mówią afki
;p
chodzi o dokładnie “afki”, małymi literami i z “i” na końcu xd
to dziwna pisownia dla mnie
i charakterystyczna xd

Jade
aa
ale to też tak pisze
xddd

Anty-szczepionkowiec
no to git
no to nie mam tropów xd

Laevia
Chyba ze Jade też jest z nimi w sojuszu!!
#SherlockHolmes

Jade
jeszcze nie

Laevia
A tak serio to myślę, że możemy gdybać sobie tylko teraz

Jade
ale jak dobrze pójdzie to będę xd

Laevia
A i tak do niedzieli wyjdzie na jaw. ;D

Jade
czemu do niedzieli

Laevia
No bo teraz jeszcze się może coś zmienić, potem w sobotę kolejne nominacje, nie?
Już nie będzie raczej typowania, że ktoś jest małoaktywny, bo wszyscy chyba wrócili już z wakacji? XD

Anty-szczepionkowiec
no ja o tym teraz rozmawiam bo Frosty do mnie napisał z tym super śmiesznym tekstem że ufa naszemu sojuszowi xd
a tak to jasne, możemy się mieć na baczności, a jakiekolwiek rozmowy ważne to po ceremonii veta i po poznaniu właściwego składu nominowanych
teraz to tylko byśmy się wychylali ;p

Jade Liwaj

Anty-szczepionkowiec
spoko jest
a co

Jade
chce stworzyć poznański sojusz
xd

Anty-szczepionkowiec
ktoś jeszcze tu nie jest z Poznania?
można jak najbardziej 🙂

Jade
chyba tylko my
tak myśle, może go od razu dodać do tego sojuszu z Laevią
czy osobny

Anty-szczepionkowiec
Laevia jest z Niemiec
xd
może po prostu dołączysz do mojego sojuszu z Lukiem xddddd co Ty na to
bo już się nazywa poznańskie penery
xd

Jade
aa
xdd
dobra

Anty-szczepionkowiec
super
jak luk raczy potwierdzić, to Cię dodadzą Mećki ;p

Jade
okej

Anty-szczepionkowiec
nie wiem kiedy z nim gadałeś ale teraz nie odpisuje xd

Psiary

Anty-szczepionkowiec
hejka
jak Ci się gra z Frostym?
założył już z Tobą jakiś randomowy sojusz może? ;D

Hoppie
Git się z nim rozmawia

Hoppie
Nie, a dlaczego by miał?

Anty-szczepionkowiec
bo wyobraź sobie, że założył taki randomowy ze mną, Jade i Laevią
po czym w ogóle się w nim nie udzielał
po czym mi na priv powiedział że mu najbardziej ufa xd
i zaczęło to być dla mnie mocno podejrzane xd co myślisz?

Hoppie
No nwm dziwne troche
Chyba, że chciał mieć kogokolwiek za sobą

Anty-szczepionkowiec
ale no nadal się w nim nie udziela
aż Jade napisał że jaka cisza xdd

Hoppie
XDDD

Anty-szczepionkowiec
czyli mówisz że z Tobą Frosty nie jest w sojuszu? xd
mi się z nim na początku dobrze pisało
a teraz próbuje wybadać, czy zagłosuję na fixu ;d

Hoppie
Mam z nim okej kontakt

Anty-szczepionkowiec
no ja też
ale trochę mnie niepokoi ta jego propozycja na fixu

Hoppie
Nie dziwie sie, skoro mają podobno sojusz xd

Hoppie: Nie chciałabym, aby veto zostało użyte na Olce, dlatego, że nienajlepiej się o niej wypowiadałam i wolałabym aby to nie miało wpływu na kolejne nominacje. Właśnie Liwaj pisze mi, że Frosty który ma sojusz z Fixu i chce się go pozbyć. Nieźle

Liwaj: DAY 12
Liwaj has an alliance with everyone, and nobody knows. może nie powinnam ufać hoppie
hmm. no bo może faktycznie jest w sojuszu z iką, Sun i Frosty i mi nie mowi bo go broni
kurde, mi się podoba ten sojusz zabieganych, ale z kolei w nim mi Greg zawadza
bo Greg się bawi we władcę marionetek trochę z tą Pati i sojuszem z 11 osobami

Jonek wciągał NY w nałogi

New York: PLS this is so funny to me 😭 Widziałem za dużo osób w moim wieku, które się uzależniły od alko i nigdy nawet nie próbowałem xD 5 minut od tej wiadomości, a on cicho siedzi, pewnie zaskoczony, że tu są osoby poniżej 18 lat 😭

Jonek
Jak minął dzionek?

NY
Hej, a dobrze, odpoczoywalem sobie lgownie

Jonek
Czilujesz przy piwku?

NY
Mam 16 lat, wiec no raczej nie xD

 

Living room

Karo
Ja nifdy się na grypę nie szczepilam od męża się covidem zaraziłam ,dwa razy to do domu przyniósł ale tylko raz się zarazilam całe szczęście 🤣🤣

Chemical
I nie wiem czy nie wierzyć przypadkiem trochę w całą tą teorię o grupach krwi
W sensie ja mam 0rh+

Karo
Bo mówię ,że go zastrzelę jak znowu będzie miał covida doalduje mu sama swoje szczepionki hahahaha

Chemical
Ale też fakt że w przestrzeniach publicznych po prostu wszystkich reguł przestrzegałam jak zwyczajny człowiek z mózgiem

Anty-szczepionkowiec
niech kolegów z pracy namawia na szczepienie ;D w Niemczech i tak jest lepiej niż w PL, nieznacznie ;p

Chemical
Chociaż nie każdy to ma xD

Anty-szczepionkowiec
jakich reguł, nie ma reguł, pandemia odwołana

Mamuna
Ja leżałam w kwietniu i czy u mnie czy jak mnie przetransportowaali do Łodzi nie narzekam
Pielęgniarki przemiłe,lekarze tak samo
Salowe bardzo przyjazne

Chemical
To jest tak oczywiste że nawet łapki w górę nie daję

Chemical
Yaaass witamy w klubie

Karo
On już chyba nie weźmie nigdy tego mówił ahah ale nie wiem ,mówi ebde brał a zaraz wycofują ahahah
Miał takiego pecha że wziął a zaraz ja wycofali ahahha

Anty-szczepionkowiec
teraz ten Omikron jest już w ogóle niegrypowy, bo bardziej ludzie rzygają

Karo
Mówi co oni wyprawiają szczepią a zaraz wycofują ahahhahaha

Anty-szczepionkowiec
w sensie Astra Zeneca miał?

Karo
Mówi może ty masz rację że nas trują haahhahahah

Karo
Nie wiem jakie on tam brał
Mnie to nie obchodzi

Anty-szczepionkowiec
to wycofali chyba
ja się doszczepiłam Moderną po niej, bo Astra była akurat SZCZEPIONKĄ STAREJ GENERACJI, BARDZO DOBRZE PRZEBADANĄ, jednak miała małą skuteczność po kilku miesiącach od przyjęcia

Chemical —
Jadę do Łodzi, to już nagrane

Anty-szczepionkowiec
kurde ja mam filmik z tego alarmu pożarowego ale za dużo waży xdd nie mogę wstawić

Mamuna
To po drodze zapraszam na kawusie😆

Chemical
Cannot wait for that 😏

Anty-szczepionkowiec
już ode mnie ludzie z pracy mieli

Karo
Szczep się szczep jeśli jesteś zdania że to Ci pomoże ,twoj wybór każdy decyduje za siebie☺️

Anty-szczepionkowiec
w ogóle kontaktu z nimi nie ma na 2 tygodnie

Anty-szczepionkowiec
to nie jest kwestia mojego zdania, tylko dowodów naukowych.

Karo
U nas narazie nikt nie miał covida lato jest
Więc teraz spokój będzie

Chemical
Sikam 😂 ja bym to obejrzała 🤍😭😭😅😂🤣

Anty-szczepionkowiec
już trzeci raz go kompresuję, już ma prawie maksymalny rozmiar xd

Karo
Sezon grupowy jak przyjdzie pewnie będą chorować
Grypy

Chemical
A na bank skorzystam : D

Anty-szczepionkowiec
nie, zupełnie nikt nie choruje w Niemczech teraz
Obraz

Chemical
Przypominają mi się sytuacje na oddania projektów na studiach xd

Anty-szczepionkowiec
zupełnie 40% badanych osób w Niemczech nie ma teraz covida
Obraz

Karo
U mnie w Landzie to cisza i wirusie teraz to się przejmują że gazu może nie być
Na zimę
Coś czytalam

Chemical
Wow

Karo
Teraz nie ma czasu myśleć o wirusie

Anty-szczepionkowiec
zupełnie w Niemczech nie umiera teraz 100 OSÓB DZIENNIE NA COVIDA
nie ma pandemii 😉

Mamuna
A widzisz
Ja jestem innego zdania i w te dowody naukowe nie wierzę
Także popieram Agi wpis
Każdy ma prawo decydować o sobie
Nie jestem przeciwna osoba,które się szczepią,ale też nie życzę sobie,żeby mi ktoś zwracał uwagę,czy namawiał na szczepionke

Karo
Muszę załatwić inne sprawy jak będzie źle to znowu zaczyna robić ze będzie umierać tyle osób

Anty-szczepionkowiec
to znaczy, że jesteś denialistą, nie sceptykiem. odrzucasz fakty.
i szkodzisz innym, odrzucając fakty, bo niestety dzielisz z nami rzeczywistość.

Chemical
Jak ja się powstrzymuję całą siłą swojego istnienia teraz żeby ci nie zrobić ołtarzyka teraz Liwaj
Chyba to jednak zrobię a co mi tam xddddddd
Jakby, rozumienie nauki i wiedza są sexy
Nie wiem jak jeszcze to mam napisać jak bardzo ja to stanuję xD

Karo
Ja szanuję osoby zaszczepione i też chcem szacunku dla siebie ,że nie chcem się szczepić

Chemical
Ok następne nominowane osoby to … XDDDD

Karo
I żyjemy dalej niech każdy robi sobie co chce

Chemical
Xdd

Anty-szczepionkowiec
tylko że Twoje decyzje wpływają na to, że nadal jest pandemia.

Karo
Bo co się nie szczepienia ? Lol 🤣🤣🤣

Anty-szczepionkowiec
jakby 90% społęczeńśtwa się z łaski swojej zaszczepiło, już od roku nie byłoby covida.

Karo
Szczepie?

Anty-szczepionkowiec
100 osób dziennie umiera.
100 osób dziennie. tylko w niemczech.
a pieścimy się nad jednym martwym dzieckiem xd
bo tramwaj przejechał
absurd

Mamun
Jakie fakty
Rzeczywistość i owszem dziele
Ale nikt mnie nie namówi na szczepionke wyprodukowana w przeciągu kilku miesiecy
Czemu nie wynaleziono np szczepionki ma AIDS jak się szybko rozprzestrzeniał lata temu?

Anty-szczepionkowie
to szczepienie było opracowywane i badane od wielu lat. powtarzasz kłamstwa jakie usłyszałaś od propagatorów tych kłamstw, głownie z Rosji.
leczenie na AIDS też jest już od dawna dostępne.

Karo
Racja ,nie wiem czemu szczepiący się nie mają szacunku do tych co się nie szczepią (nie wszyscy oczywiście mój mąż mnie szanuje i nie zmusza do tego i nie prosił o rozwód 😜😜🤣)

Anty-szczepionkowiec
bo wy nie macie szacunku do rzeczywistości xd
myślicie że robicie lepszy research od naukowców, którzy poświęcają na to życie

Karo
Chociaż coś się dzieje
Haahha
Bo nudno bylo hahaha

Anty-szczepionkowiec
szkoda że wychodzicie przy tym na denialistki. to nie wygląda dobrze 😉

Karo —
Zamilknij już błagam bo gwiazdorzysz za dużo 🤣🤣🤣

Mamuna
Równie dobrze mogę napisać tak do Ciebie
Popierasz kłamstwa powtarzane przez rządząca partie

Sama widzisz,że każdy ma inne zdanie,i o tym pisałam wyżej
Nie mam nic do sosob zaszczepionych i nie tłumacze im,że źle zrobili i tego samego oczekuję od nich

Anty-szczepionkowi
rządząca partia mówi że nie ma covida i odwołała pandemię
mówi że nie trzeba chodzić w maskach
i nie zmusza ludzi do szczepień

Mamuna
😆😆😆😆

Anty-szczepionkowiec
więc niestety politycy też odrzucają rzeczywistość 😉
bo popiera ich taki motłoch jak wy
to mówią co chcecie usłyszeć
😉

Mamuna
No i tu się potwierdzą moja teza
Jedni się zaszczepili i w tv się chwalili,inni mówią nie
Tak samo jest z nami

Anty-szczepionkowiec
nie masz żadnej tezy, bo nie wiesz czym jest metoda naukowa nawet

Karo
Ja Wogole nie słucham co Politycy mówią w żadnym kraju tylko z chińczykami gadam 🤣🤣 jak opracowali tego wirusa 🤣🤣

Anty-szczepionkowiec
w ogóle *

Karo
Spokojnie mówię wam covida to już nie będzie teraz to o gaz trzeba walczyć bo mi dupa
Zima zamarznie
W domu ahahahhaha

Anty-szczepionkowiec
100 osób dziennie umiera Aga
nie wierzysz w to?

Chemical
ta konfa się tak zaogniła tutaj że musiałam się przetransferować na lapka xD

Mamuna
Może i nie mam pojęcia jak naukowcy,ale nie popieram szczepienia i nie robię tego
Nie widzę w tym niż złego
Chcesz,szczep się
Nie chcesz,nie szczep się
Każdy ma prawo wyboru

Anty-szczepionkowiec
trupy muszą na ulicy leżeć żebyś uwierzyła?

Karo
Nie w moim Landzie
Jest 0 chorych

Anty-szczepionkowiec
czyli nie koło mnie to nieprawda? bo trochę nie rozumiem
czy Twój mąż nie miał już 2 razy covida?
czy coś źle zrozumiałam?

Karo
Miał w grudniu i styczniu
Miesiące po miesiącu
Haahha
To jest bzdura Wogole hahaha

Anty-szczepionkowiec
nie szczepiąc się, odbierasz mi prawo do normalnego życia. bo możesz zarażać dużo bardziej, niż osoby zaszczepione

Karo
Te testy się chyba myliły

Anty-szczepionkowiec
i przez takie osoby jak wy, nie mogę już chodzić na imprezy, nie mogę wyjść z domu do baru.
przez was. bo odbieracie mi wolność dezycją z dupy
która szkodzi nie tylko wam, ale też waszemu otoczeniu.

Karo
Przecież można chodzić na imprezy
Już

Anty-szczepionkowiec
covid wie że ma już nie zarażać?
bo tak powiedział rząd?

Karo
To nałóż maskę i idź

Anty-szczepionkowiec
moja jedna maska nie wystarczy – maska jest po to, żebyś Ty innych nie zaraziła

Mamuna
Dobra
Lete pod prysznic i do lozeczka
Dobranoc

Anty-szczepionkowie
a nie żebym ja się nie zaraziła
dlaczego podczas operacji lekarze mają maski, a nie pacjent? ;D
hę?

Hoppie
Drama sie dzieje?

Chemica
yes !

Anty-szczepionkowiec
edukuję boomerów tutaj

Chemical
XD

Mamuna
Nie
Wymiana zdan

Anty-szczepionkowiec
ale ciężko, bo odrzucają fakty jakie mają przed oczami
nie winię ich, na pewno nikt ich nie uczył o szczepieniach, to wiadomo że nic o nich nie wiedzą

Hoppie
Pamiętajcie, w szczepionkach są chipy a 5g zabija

Anty-szczepionkowiec
a ptaki to drony i ładują się na liniach wysokiego napięcia.

Karo
🤦🤦🤦🤦
Dobra idę ogladac fajny film zaczęłam a drukuje na faktach
Właśnie

Anty-szczepionkowiec
zobacz sobie Dont Look Up
jest o Tobie
xd
ale nie wiem, nie oglądałam, tak podejrzewam

Hoppie
O a jaki?

Chemica
to jest w ogóle hit ale słuchajcie
ludzie nie wierzą w to co się stało mojej mamie po covidzie który załapała oczywiście w pracy :))) bo ktoś genialny w placówce już czuł objawy ale “dziadek wiedział nie powiedział”
tak, chorowała przez 2 tygodnie
tak, bardzo ciężko
i sytuacja nie była zbyt miła ani wygodna ani fajna ani nic z tych rzeczy, uwierzcie
robiłam jej zakupy itd. no bo wiadomo nie
prawie się otarła o sor
ale to mało
po covidzie musiała mieć operację na oko, bo takie są powikłania. nie będę wchodziła w szczegóły.
ale nikomu nie życzę żeby musieli przez coś takiego przechodzić co się dzieje z bliską osobą jak jest tak chora. więc – chociażby ze względu na osoby starsze i w jakikolwiek sposób wartościowe dla tego społeczeństwa
szczepmy się 🙂
dziękuję za uwagę

Anty-szczepionkowiec
jesteś podstawionym agentem i próbujesz nam wmówić ideologię szczepień xd
może zachorowała bo się zaszczepiła!!!! ha??

Hoppie
Zdrowia dla mamy!

Chemical
zawsze : 3

Anty-szczepionkowiec
TO PEWNIE BYŁA GRYPA

Chemical
XD Liwaj staph 😂
właśnie sobie przypomniałam że mam ochotę na ten popcorn za 32 zeta z multikina XD
w końcu po coś się żyje XD

Anty-szczepionkowie
popcorn z kina jest zimny

Chemical
: O coo?
o nie, to robię w mikrofalówie teraz w takim razie xdddddd

Meciek Willis
Z allegro smart za 13! 💸

Hoppie
Ojezu najlepszy popcorn to jest

Patrycja
A co tu się działo jak mnie nie było ? 😂

Hoppie
A na shopee to pewnie z 5

Meciek Willi
Nie no smart daje kupon do multikina po prostu a nie jakieś shopee czy inne dziwne strony 😔

Hoppie
Shopee nie jest dziwne bo reklamuje je sławomir

Chemical
tym bardziej xd
wiecie jaką mają apkę? bo chciałam coś sobie zamówić
nie da się xD jak takie niekończące się zadanie w survivorze
przeciągasz puzel. i znowu. i tak cały czas. tak, to jest ich sposób na uwierzytelnianie przy zakupie xD

Hoppie
Kocham testy czy jesteś robotem

Chemical
więc nie, za 5 złotych to da się chyba tylko kupić pół godziny straconego czasu xD

Anty-szczepionkowiec
mnie google ciągle sprawdza czy jestem robotem bo za dużo robię wyszukiwań ;D
ach, praca w agencji marketingowej ;D
i tak raz na tydzień mnie wylogowuje

Chemical
xD
genialne xd

Karo
Skończę to wyśle ci Tytuł

Hoppie
Oki czekam

Mamuna
Moja mam zaszczepiła się 3 razy
Po drugiej zachorowała i wylądowała w szpitalu
I nikt mi nie powie,że przechodzi się łagodniej
My byłyśmy przygotowane na najgorsze
Po 3 ma omikrona i też przechodzi ciężko
Też robię zakupy oto
Więc nie widzę różnicy czy zaszczepiona czy nie
Każdy przechodzi inaczej
A mówiło się,że po szczepieniach przechodzi się łagodniej
Jak widać po mojej Mamie- ta teoria się nie sprawdzila
Tzn nie zachorowała zaraz po zaszczepieniu-zeby nie było
Ale ogolnie zachorowała a za drugim razem wylądowała aż w szpitalu

Chemical
też współczuję ❤️

Anty-szczepionkowiec
skąd wiesz, czy bez szczepienia by w ogóle przeżyła?
nikt nie mówi, że szczepienie jest w 100% skuteczne. nikt.
jak zachorowała od razu po zaszczepieniu, to już pewnie była wcześniej chora, i niestety nie zdążyła ze szczepieniem.

Chemical
dobra, teraz to i ja już mam dość tego tematu na dobre xD

Anty-szczepionkowiec
jakby się 90% społeczeństwa zaszczepiło, gwarantuję że by nie zachorowała 😉 wirus byłby zabity i nie mielibyśmy pandemii już od roku

Chemical
idę chyba zjeść ten popcorn tak dla dopełnienia wieczoru i poczytać książkę : D

Anty-szczepionkowiec
ja mam dość tego tematu od kiedy się zaczął, ale nie można tak dezinformacji zostawiać.

Mamuna
Nie pisalam,że ktoś powiedział że w 100% nie zachoruje
Tylko dziw mnie jak to możliwe,że przed przeszła łagodnie a po już szpital
Teraz ledwo żyje,nie wiadomo co dalej
Tzn czy przejdzie,czy zaś szpital

Chemical
a true queen

Anty-szczepionkowiec
no możliwe, możliwe. pomyśl sobie, że 90% ochrony przed śmiercią znaczy, że 10 osób na 100 umrze nawet po szczepieniu.

Mamuna
A mówiono,że przechodzi się łagodniej
Jak widać nie

Anty-szczepionkowiec
skąd wiesz, że by nie umarła bez szczepienia? może właśnie szczepionka uratowała jej życie, i “tylko” trafiła do szpitala, ale na szczęście z niego wyszła.

Mamuna
Bez komentarza
Zmykam
Idę się uwalić i gnaty wyprostować
Spokojnej nocki zycze

Hoppie
A ja powiem tak. Ojciec mojego znajomego zaszczepił się dwa razy i umarł na powikłania po covidzie. A za to moja mama po szczepieniu bardzo delikatnie przeszła koronę. Wszystko zależy od człowieka

Anty-szczepionkowiec
miłego picia na pewno nie szkodliwego i nie zabijającego alkoholu, którego szkodliwość zdecydowanie nigdy nie
była badana

Anty-szczepionkowie
no dlatego powinno być obowiązkowe szczepienie dla wszystkich, nikt by się nie zaraził, i nikt by nie umierał na powikłania :< to przez antyszczepy niestety żyjemy w takich czasach, że 100 osób dziennie umiera (w jednym kraju), ale nikt nie robi z tego tragedii

Hoppie
Ale…on umarł zaszczepiony to co mu szczepienie dało bo chyba nie rozumiem

Anty-szczepionkowiec
zaraził się, bo inni się nie zaszczepili
szczepienie nie chroni przed śmiercią.

Hoppie
Z tego co wiem, to szczepienie nie daje pewności, że nie rozniesiesz

Anty-szczepionkowiec
nie, zmniejsza jedynie na to szansę 11 razy.
jest to policzone 😉

Mamuna
Dobranoc

fixu
🍿

Hoppie
No to co to za różnica mi czy umre zaszczepiona czy nie

Anty-szczepionkowiec
bo nie liczy się jednostka, tylko statystyka.

Hoppie
Aha

Anty-szczepionkowiec
jedna osoba może się nie zaszczepić i przeżyje 10 covidów. to nie zmienia faktu, że 100 osób dziennie bez sensu na to umiera

Hoppi
Nie chce cię obrazić, ale brzmisz jak polityk pisu mówiący “liczy się większe dobro” XDDD

Anty-szczepionkowiec
wyszczepienie w 90% zatrzyma transmisję, więc zatrzyma zachorowania, hospitalizacje i zgony. a mamy wyszczepienie w okolicah 50% w najbardziej zaawansowanych krajach.

Anty-szczepionkowiec
polityk z pisu dla większego dobra zabija teraz swoich wyborców, mówiąc że można chodzić bez masek i nie dając dostępu do szczepień na życzenie.

Mamuna
I to powinno dać Ci do myślenia
Ludzie nie wierzą w coś co powstało w kilka miesięcy
A statystki co rusz są podawane inaczej

Anty-szczepionkowiec
SZCZEPIENIE NA COVID NIE POWSTAŁO W KILKA MIESIĘCY PRZESTAŃ SZERZYĆ KŁAMSTWA
szczepionka MRNA, jako jedna z kilku dostępnych na covid i najnowsza, jest opracowywana od DEKAD

Hoppie
A ile

Anty-szczepionkowiec
inne szczepienia, np Astra Zeneca, były zupełnie oparte na starej technologii
widzisz, nawet nie wiecie ile, a powtarzacie że są nowe 😉 sprawdź sama hoppie, użyj google
a nie tylko domysłów i tego co widzicie na fejsiku

Liwaj: ja bym była przeciwko Adze w grze ale Aga jest likable poza tym że jest szkodnikiem społecznym każdy z nas na swój sposób szkodzi społeczeństwu

Liwaj: true jest też że takie jak ona szkodzą wyjątkowo
ale takie czasy nastały, że się ludzie z brakiem edukacji obnoszą
i nawet widać ich ryje, bo nie zasłonią maską
więc nawet łatwiej rozróżnić kto jest kto ;D

Liwaj: to taka bardzo lajtowa forma dysonansu poznawczego bo w sumie po prostu odrzucają oba badania i szczepionek, i szkodliwości alkoholu więc wszystko jest spójne xd

Ika: Czy oni moga przestac pisac na ten temat w living room

Chemical: wszystko mi jedno z nominacjami XDDDD
Chciałabym tylko napisać xD
Odnośnie tego co się dzieje teraz w salonie xD
Że to jest k** piękne xD to raz
A dwa że sojusz jest już chyba przybity za chwile XDDDD

Mamuna: Każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie Jednak sądzę że Ona przesadza uświadamiając nas na siłę Wyraziła swoje zdanie ok Ale wyzywanie od motłochowi to już lekka przesąd,tym bardziej,że Jej nikt w żaden sposób nienobrazilt

DAY 7

 

Liwaj
szczepienie na covid to najlepiej przebadana szczepionka na ściecie xd

Chemical
to jest za dobre żeby teraz opuścić ten serwer damn xD

Anty-szczepionkowiec
ja wyjdę, dobranoc 😉

Hoppie
No to powiedz mi ile skoro ty wiesz

Hoppie
Sory, nie uwierze w twoje domysły

Anty-szczepionkowiec
od lat 1960, jakbyś nie umiała używać google
to nie domysły, to fakty xd jak odrzucasz fakty, to jesteś denialistą, a nie osobą niewierzącą

Hoppie
Okej, spytałam ciebie, nie po to aby używać google, chill

Anty-szczepionkowiec
wiele rzeczy tam można znaleźć, to prawda ;D dlatego do naukowych rzeczy polecam google scholar

Hoppie
Okej, zapamiętam na przyszłość

Karo
🤣🤣🤣🤣

Hoppie
A ja słyszałam od mojego nauczyciela, że covid to spisek Chin, Ameryki i Izraela. Co o tym sądzicie?

Karo
Dziadek mi to mówił też ,że tak może być
Chcesz liwaj doprowadzić do zawału 🤣🤣🤣

Hoppie
Ja po prostu jestem ciekawa zdania ludzi na takie tematy

fixu —
sadze ze nauczyciel do wyjebania

Hoppie
Mój ulubiony nauczyciel to jest…

Ika —
Sądze że powinnismy takie rozmowy zostawic na big brother 11: Covidhouse

Hoppie
Oczywiście nie to, że to popieram

Karo
Ja też 😁śmieje się tylko lepiej żartować niz chorować
Ja sobie żyje jak gdyby nic nawet nie myślę o chorobach itd mam spokojniejsza głowę

Hoppie
A wiecie, że za dwa dni mija pół roku wojny?

Karo
Ale też czas leci

Liwaj: #BFFs mam z nimi sojusz i z gregiem i lukiem i traktuję go poważnie
szczególnie z Agą mam dobre relacje serio xd
ona sobie nic nie robi z tego co ja jej mówię i wie swoje
ale gramy razem
robienie takiej dramy jest wg mnie ciekawe, zwłaszcza że temat jest bliski mojemu sercu, bo dotyczy denializmu
mamuna pewnoe może być na mnie bardziej zła bo mi odpowiedziała bez emotek xdd

Liwaj: ale no nie jest dla mnie żadnym zagrożeniem raczej xd
a hoppie to w ogóle nic złego nie napisała, tylko zadawała pytania i przedstawiała swoje doświadczenie osobiste
wytłumaczyłam jej trochę więcej o tych szczepieniach na priv
już nie chciałam pisać o DNA na living roomie xd

Liwaj: nie każdy jest tak zajebiście jak ja wysłowiony w tych tematach, więc głos rozsądku zawsze się przyda
czekam na rozmowę o biblii
mam swoje ulubione cytaty.
niestety, osoby religijne zazwyczaj nie czytały biblii xddd

Liwaj: z Frostym miałam też taką od serca rozmowę dziś
teraz mi głupio że zaczęłam już nastawiać ludzi na niego xd
ale cóż, machina ruszyła

Liwaj: mam wrażenie że każdy jest w co najmniej dwóch, ponadtrzyosobowych sojuszach
hoppie, ika, sulight frosty
greg, frosty, fixu, sunlight
ja, laevia, jade
greg, wszyscy
aga, mamuna, patrycja i greg mogą też mieć coś swojego, albo nawet bez grega same mamy
dziwnie
nie wiem czy zawsze tak było w edycjach
i nie zwróciłam uwagi
czy to charakterystyczne dla gier jak jest dużo graczy
bo w sumie w survie są plemiona
to jest trochę inaczej
raz byli robinsonowie co zaczynaliśy jednym plemieniem na 18 osób, to odpadłam jako druga xddddddddddddddd
zawsze mi się kojarzyły sojusze bardziej parami, a więcej niż 2 to coś wyjątkowego i rzadkiego żeby się dogadać
nie wiem, mam spojrzenie niesplamione nawet jednym odcinkiem BB

Zbliżało się Veto Meeting

Patrycja: Nie obawiam się nominacji ale czuje się że będę nominowana ze względu na moją aktywność na kanałach 🤔

Chemical: raczej nie obawiam się, że zostanę nominowana ale to może być tak samo albo bardzo podobnie jak i w przypadku surva czyli “nie spodziewam się a to dostanę” i jeśli tak będzie to użyję wszelkich sił aby wyciągnąć się z tego kiepskiego położenia

Ika bała się Jonka

Ika: Jonek mnie stalkuje weszłam online na discorda a tu co nagle wiadomosc od niego idealnie…. to jest przerażające

Ika:  Ogólnie razem z NY ustaliliśmy że Jonek próbuje nam jakes profile zrobic sie pyta o pasje a potem co grupa krwi numer telefonu karta kredytowa+pin+hasło do banku co jeszcze…

Jonek: Słabo trochę że tak późno dołączyłem. Generalnie spoko mi się piszę z Fixu Jade Finito Luk zaproponował sojusz jako jedyny ale trochę się tego boję. Zbytnio innych opcji nie mam.

Jonek: Na budowanie socjalu czasu też nie zbyt. Zobaczymy czy się wybronie. Myślę że sojusz jakiś wiekszościowy jest no ale ja napewno w nim nie jestem więc łatwo nie będzie . Będę musiał trochę przetrwać a potem mam nadzieje że się los odwróci.

Jade oskarżał Sunlighta

Sunlight: O co chodzi Jeremiahowi, jaki sojusz 😭 ja nie mam żadnego sojuszu z Iką nooo Dopiero wstałem a takie rzeczy widuje

Jade: Kurde Kusi faktycznie wbić sie do sojuszu z mamunami i agami xd

Olce brakowało….czegoś

Olka: Gadam sobie z paroma osobami i jakos leci Opinia o Cast jest taka ze brakuje mi tu icons thats all

Frosty: Olka się do mnie zaczęła odzywać :shook: W WW próżno mi szukać takiego momentu, ja sam musiałem cokolwiek ciągnąć. Ale wait… może to dlatego, że teraz jest zagrożona. Ciekaw jestem czy Newt uratuje ją Vetem, skoro były obie rok temu i coś tam na pewno poznały się.

Basia being Basia

Chemical: muszę sobie kupić chyba jakiś fajny teleskop bo kocham obserwować niebo z balkonu nocą
tak, mam dziwne zainteresowania xd but it makes me me <333333
tak, to jest mój dziennik na dzisiaj xD
możecie dopisać : D
możecie też dopisać, że byłam raz w życiu w Norwegii
i oglądałam zorzę <33 i to było spełnienie moich marzeń
teraz jak widzę gwiazdy na niebie nocą to widzę jak się świecą i nadal mam takie wow chociaż mam już jakby 28 lat prawda xD ale to mnie nie zatrzymuje by się zachwycać
i chyba idąc tym tropem jutro będę się tym jeszcze bardziej interesować <333
btw kocham to, że mam tu Liwaj, nie wiem jak wy ale ja ją widzę ze sobą w finale
i tak, trzeba zrobić edycję antyszczepy vs. dzieci ludzi ze służby zdrowia XDDDDDD
no, tak czy siak to

Chemical: np. chciałabym się upewnić co sprawia że te gwiazdy naprawdę się świecą i w jakim stopniu to jest powłoka wokół ziemi, na ile to promieniowanie pochodzące od słońca itd.
jezu ale mnie to fascynuje xd
no i jutro kolejny dzień, jak coś się istotnego będzie działo to to wpiszę do dziennika xD
ale też stan na teraz jest taki, że jestem totalnym floaterem i zamierzam frunąć gdzie wiatr powieje xd jak w bohemian rhapsody
i oby tak jak najdalej xd
a, i mam nadzieję, że jonek wkrótce odpadnie xD

Chemical: nie no, zmieniam zdanie, może nie powinnam być aż tak agresywnie nastawiona do Jonka, w końcu co on mi zrobił XD
może dziś się lekko rozmiękczę z podejściem do świata i ludzi, zobaczymy słuchajcie xd

Olka i Jonek walczyli o głosy

Finito: Dzień 7. 7 to szczęśliwy numer, a przynajmniej na taki się póki co zapowiada dla Jonka i Olki. Fajnie, że wrócili, zagadują. Zwłaszcza z jonkiem fajnie się wspominało Survivor Hogwart, fajna to była edycja, a zwycięzca jeszcze fajniejszy. Ale nie ma co żyć przeszłością. Póki co tylko Lucas nadal mniej aktywny, także póki co plan na głosowanie dość prosty.

Finito: Jeśli o resztę edycji chodzi – nadal albo dzieje się bardzo mało albo to ja bardzo mało wiem. Szkoda, że wyzwanie o veto było tak zamknięte, podobało mi się bardziej niż wszystkie poprzednie razem wzięte.

Living Room

Anty-szczepionkowiec
Uncoupled polecam o miłości ;D
haha polskie tłumaczenie tytułu jak zawsze perfekcyjne “Singiel w Nowym Jorku” xd

Karo
Lubię takie intrygi zdrady itd 🤣🤣

Anty-szczepionkowiec
wszystko jest do przewidzenia, ale miło obejrzeć coś innego, nie tylko o parach hetero ;p
no i Neil Patrick Harris ❤️

Karo
No czasami jest a czasami nie jest 😁

Anty-szczepionkowiec
najpopularniejsza kategoria porno wśród kobiet to lesbian, przykro mi

Karo
Skąd wiesz ?😆 😆

Anty-szczepionkowiec
pornhub wrzuca statystyki na kanał na yt

Karo
Ooo nawet nie widziałam

Mamuna
Nie lubię potno
Wolę już erotyka obejrzeć
Tam jest chociaż fabuła ,a nie zwykle orgie

Karo
Mąż mówił pod względem jak faceci wchodzą ta mamuśki hahahahah ja to w mamuśki nie wchodzę ,ja też aż tak nie lubię ale czasem sobie zerkne ale też bardziej wolę erotyczny film

Anty-szczepionkowiec
to prawda, fabuły w takich fiilmach mocno brakuje xdd

Karo
No mogli by coś zrobić bo takie sztuczne nawet inscenizacje słabe
Jak już się bawią w przebieranki mogli by zrobić żeby to człowieka kręciło a nie sztuczne hahahaha

Anty-szczepionkowiec
były próbu takich filmów pomiędzy, ale dla mnie nadal mało wyszukane były xd
np Blue is the warmest color
czyli po polsku “Życie Adeli”
xddddd
no i oczywiście “The Room”
xd

Finito
Ej no, takie “shark in the bath tub” czy “lemon stealing whore” to klasyki bynajmniej nie ze względu na ich główną treść xd

Liwaj
nie wiem, nie oglądam klasyków tego gatunku xddd

Ika: Ten sezon jest cracked jak oni gadaja o porno w living room a jest dopiero jakas 15… prosze zostawić takie rzeczy na program big brother after dark

Ika: Gra idzie powolnymi krokami mam wrażenie że bardziej niż ostatnim razem zwłaszcza patrząc na to że już jedna osoba pożegnała sie z domem wielkiego brata

Sunlight nie był pewny jednego z sojuszy

Sunlight: Ten sojusz chmielowe mroźne słońce chyba nie jest brany na poważnie XDDD no przynajmniej takie mam wrażenie po Frostym i ewentualnie po sobie XD

Tymczasem Frosty zbierał plotki

Frosty: Ok, Newt prawdopodobnie użyje to Veto na Jonku. Jakoś nie jestem zdziwiony no i lepszy on niż Olka, która ma być na drugim miejscu, jeśli chodzi o użycie. Oby nie zmieniła już zdania… choć wtedy ciekawe kogo wytypuje Ika na zastępczego…

 

Hoppie
Kto waszym zdaniem zostanie uratowany?

GregJonek albo nikt
Tak uważam

Greg Czy komuś Lukas się ukazał wogóle?

Greg
Jakieś przewidywania co do dzisiajszego veta?

fixu
ja nie mam zadnych

Frosty
niezbyt, chociaż wybór Lukasa byłby weird

Sunlight
Nie wiem za bardzo, ponoć Lukas nie zostanie wybrany na pewno

Greg
No wybranie Lukasa to trolling

Newt zastanawiala sięnad najlepszą możliwą opcją

Newt: Myślę czy nie użyć veta na Jonku Bo wtedy może w jego miejsce wskoczyć ktoś jeszcze kogo więcej osób się będzie chciało pozbyć a na niego teraz raczej nikt nie zagłosuje po tym jak zaczął z kopyta socjal robić

Newt: wtedy Olka raczej zostanie tak czy inaczej, bo wyleci Lukas a do tego bedemieli dług wdzięczności u Jonka w razie gdyby nam później 1 głos do czegoś brakował

Greg: Nic tutaj nie piszę, bo jest totalna cisza i nuda. Nominacje są jakie są i nie ma o czym gadać, każdy wie że wylatuje Lukas tak więc do czwartku nie spodziewam się, żadnych zwrotów akcji. No chyba, że Ika dzisiaj zaskoczy, ale wątpie

Newt:  Nadal mam dylemat między nie wykorzystywaniem veta a skorzystaniem na Jonka Nie chcę go wykorzystywać na Olce, bo to tak na 100% będzie widać, że gramy razem, a ja na razie nie do końca jestem pewna czy chcę do końca ciągnąć z sojuszem Nowa Wieś mimo wszystko :/

Newt: W sensie nie zamierzam grać przeciwko osobom w nim ani nic takiego, ale nie wydaje mi się, żeby to był sojusz na dojście gdzieś dalej w grze i z jednej strony trochę mam wrażenie, że wtopiłam przyjmując zaproszenie, ale z drugiej jeszcze wtedy nie miałam za bardzo alternatywnego pomysłu na grę.

Newt: Teraz jak powoli klaruje mi się sytuacja z tym, z kim chcę grać jakoś bliżej po większej ilości rozmów to myślę nad rozpoczęciem kroków w kierunku założenia jakiegoś takiego sojuszu, w którym rzeczywiście będę się czuła dobrze z dalszymi etapami gry.

Newt:  W aktualnym scenariuszu trochę boję się, że Olka może i mnie i New York pociągnąć za sobą

Ika przed Meetingiem

Ika: Widać że mieszkańcy tego domu dawno nie mieli kontaktu z rzeczami erotycznymi wiec teraz gadaja o porno i anime porno w living room jakby nigdy nic mysle ze ten sezon to był superowy eksperymetn społeczny pozdrawiam ika

Newt podejmowala decyzje

Newt: Dobra, użyję na Jonku, w razie czego mam wytłumaczenie dla sojuszu dlaczego tak zdecydowałam a nie inaczej. O

Newt: biecałam sobie, że w tym BB będę więcej decyzji brać w swoje ręce i grać bardziej odważnie, a nie płynąć z tym, co mówią inni.

Newt: Może tego pożałuję, może nie, ale zawsze to będzie mój wybór 😄

Newt:  Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.

Newt: To jest ceremonia Veto. Jonek i Lukas zostali nominowani do eksmisji przez Ikę. Olka została nominowana przez dom. Jednak ja mam moc, dzięki której mogę zawetować jedną z nominacji.

Newt: Jonek, Lukas, Olka- dam Wam teraz szansę powiedzenia mi dlaczego powinnam użyć Veto na Was.

Jonek:  Czemu veto na mnie ? Bo miałem pecha z tym rozwalonym telefonem i to nie z mojej winy byłem odcięty od neta. A teraz się bardziej staram od innych “duchów”nadrobić zaległości. Mam nadzieje być w tej grze ciekawą postacią, a nie tylko duchem dla statystyki. Jeśli na niego nie zasłużę to te też przyjmuję to na klatę🧑‍🚒

Olka: Newt jeśli chcesz użyć na mnie veto bylabym wdzięczna, szczególnie ze byłam dość zabiegana a teraz chce pokazać swój potencjał… byłoby miło nic na sile i życzę miłego dnia i wieczoru

Lukas: Newt jeśli chcesz możesz użyć Veto na mnie. Nie mieliśmy jeszcze możliwości się poznać, bo byłem na urlopie i chciałem go jak najlepiej wykorzystać bez telefonu, ale jeśli dasz mi szansę, może akurat będzie nam się fajnie współpracowało podczas trwania tego sezonu.

Newt: Nie trzymam was dłużej w napięciu, zdecydowałam się użyć veta na Jonku. Po nominacji naprawdę wziął się za ten socjal z kopyta i to jest coś, co zauważyłam nie tylko ja. Uważam, że jak najbardziej zapracował sobie na szansę na “drugi start” w tej edycji BB i chcę zobaczyć, jak pójdzie mu dalej! Co do pozostałych nominowanych, Olka – byłaś drugą osobą, o której jeszcze myślałam, ale tego kontaktu było jednak trochę mniej. Jednak całkiem spoko mi się z tobą rozmawiało i myślę, że raczej poradzisz sobie w grze bez tej pomocy, także trzymam kciuki! Lukas – ciężko mi cokolwiek napisać, bo ostatecznie jednak się nie odezwałeś, ale może jeszcze będziesz czarnym koniem tej edycji, czego ci szczerze życzę!

Newt: Ika – ponieważ zawetowałem twoją nominację musisz teraz wskazać zastępcę.

Ika: Moim zastępczym nominowanym jest:

Ika: mało sie odzywasz na serwerze a prywatnie nawet do mnie nie napisałaś wiec no

Newt: Ta ceremonia Veto została zakończona.

 

Who will be evicted from the Big Brother House? Olka, Patrycja, a może Lukas? FIND OUT NEXT ON BIIIG BROTHER!!!

TOMORROW NIGHT…

IKA I PATRYCJA WEJDĄ NA ŚCIEŻKĘ WOJNY

Patrycja: tez mogla napisac
Ika: jest to pani która używa 50 prezerwatyw na 2 tygodnie wiec myśle że sobie świetnie poradzi outside the house
Laevia: Lukas chyba wróci już, nie? A Patrycja raczej się dziecka nie pozbędzie

A AGA WYWOŁA ZAMIESZANIE

Finito: Im więcej widzę wiadomości od Agi, tym bardziej odnoszę wrażenie, że o ile już nią nie jest, to za kilka-kilkanaście lat stanie się taką typową Grażyną wstawiającą na fb obrazki pokroju ‘smacznej kawusi’ i to dość nieironicznie.
Frosty: Sowa spytała się o Lukasa i kontakt z nim.
Aga: moja decyzja jest taka ,że rezygnuje z zadania i nie chcem byc nominowaną! Myślę ,że większość podjęła by taką samą decyzję jak Ja !
Greg: Naucz się pisać, Pozdro

PLUS – WIDMO EKSMISJI SPRAWIA, ŻE NIKT NIE WIE CO ZROBIĆ

Laevia:  Może woli urocze króliczki, zamiast świnek?
Mamuna: nie wkr sie
Frosty: Jeszcze nadal nie jestem pewny tego na kogo bym zagłosował.

Z KOLEI DETEKTYW NEW YORK ROZPOCZNIE ŚLEDZTWO

New York: Ja nie wiem z kim on się przespał, aby się tu dostać

CONFESSIONALS

Liwaj 8+6+10+20 (44)
Newt X+9+7+15 (31)
Sunlight 13+2+6+13 (35)
Ika X+7+26+11 (44)
Hoppie 13+2+4+10 (29)
Aga 12+3+22+10 (47)
Chemical X+8+3+8 (19)
Jade X+6+1+8 (15)
Laevia X+6+5+7 (18)
Finito X+8+5+7 (19)
Fixu 14+3+5+6 (28)
Frosty 10+9+11+6 (36)
Greg 13+7+6+6 (32)
Olka X+5+2+5 (12)
Lukas X+6+3+5 (14)
New York X+13+11+5 (29)
Jonek X+6+1+4 (11)
Mamuna 6+1+4+4 (15)
Luk 7+0+5+3 (15)
Patrycja 7+0+1+2 (10)

21.Katra  5+0=5 (5)

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.